شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه کرمانشاه گفت : در عملیات وعده صادق، هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران، توسط دلاورمردان سپاه و دیگر مجموعه‌های نظامی کشورمان در هم شکسته شد.

حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به اهمیت عملیات وعده صادق، گفت : ما سال‌ها مقابل جنایات رژیم صهیونیستی از جمله ترور شخصیت‌ها و دانشمندان هسته‌ای کشورمان خویشتنداری کردیم، اما زمانی که به بخش کنسولی سفارت کشورمان در سوریه تعرض کردند، عزم و اراده نظام بر این قرار گرفت که این رژیم تنبیه شود و عملیات وعده صادق طراحی و اجرا شد.

غفوری با بیان اینکه این عملیات یک عملیات دفاعی بود، افزود: در اجرای این عملیات ما پیش‌دستی نکردیم. در این عملیات که یک عملیات محدود بود، ما از حیثیت و عزت ملت عزیزمان دفاع کردیم.

وی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق یک عملیات محدود بود، ادامه داد: دشمن بداند اگر قرار باشد ایران اسلامی عملیات گسترده‌ای علیه رژیم صهیونیستی انجام دهد، دیگر اثری از تلاویو و حیفا نخواهد ماند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه ایران در این عملیات از تجهیزات پیشرفته‌اش استفاده نکرد، گفت: در مقابل رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش همه توان خود را برای مقابله با پهباد‌ها و موشک‌های ما به صحنه آوردند، اما این موشک‌ها و پهباد‌ها به نمایندگی از ملت ایران بر سر اهداف تعیین شده فرود آمد و درسی پشیمان کننده و عبرت آموز به آنها و حامیانشان داده شد.

غفوری افزود: آنها خودشان خوب می‌دانند که ما در این عملیات چه کار بزرگی انجام دادیم، اما بنا را بر سانسور آن گذاشته‌اند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق به دنیای استکبار نشان داد که چه قدرت بزرگی در منطقه وجود دارد، گفت: این عملیات موجب خوشحالی مظلومان دنیا و آوردن لبخند روی لبان مردم بی‌دفاع غزه شد .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار