کوتاه آمدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای ارسال سلاح به اوکراین

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ارسال گلوله از این کشور به اوکراین را بهتر از اعزام نیروی آمریکایی دانست.

جیمز مایکل جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: ارسال گلوله به اوکراین بهتر از پسران آمریکایی است.

گفته می‌شود از ۶۰ میلیارد بسته کمکی، ۲۳ میلیارد فوراً برای پر کردن زرادخانه‌های تسلیحاتی ایالات متحده به کار گرفته می‌شود. ۱۱.۳ میلیارد دیگر برای عملیات نظامی مستمر آمریکا در منطقه استفاده خواهد شد. بعلاوه، آنها ۱۴ میلیارد برای خرید تسلیحات از مجتمع صنعتی-نظامی آمریکایی خود برای اوکراین اختصاص خواهند داد. ۲۶ میلیون دلار برای نظارت بر استفاده از کمک‌های کی یف در نظر گرفته شده است. همچنین اوکراین ۸ میلیارد دلار وام دریافت خواهد کرد، اما بدون حق خرج کردن آنها برای نیاز‌های اجتماعی!

پس از کش‌وقوس‌های فراوان میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، طرح کلی طرح خود را برای انتقال کمک‌های خارجی مبنی بر چهار لایحه جداگانه کمک به اوکراین، رژیم‌صهیونیستی و تایوان و دیگر اولویت‌های امنیت ملی را ارائه و اعلام کرد که این لوایح جداگانه به رای گذاشته خواهد شد.

پیشتر اعلام شده بود، جانسون ظاهرا طی نشستی پشت در‌های بسته به جمهوری‌خواهان گفته است ک قصد دارد لایحه کمک به اوکراین را به رای‌گیری بگذارد و البته طبق آنچه انتظار می‌رود، مجلس نمایندگان آمریکا احتمالا کمک‌های بیشتر به رژیم صهیونیستی و تایوان را جداگانه به رای بگذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
تکلیف تریلیونها بدهی یانکیها چه میشود؟! دنیا باید بر علیه این زالویی که بعداز جنگ جهانی به جان بشریت افتاده مقابله کند . الهی آب خوش از خرتکشان پائین نرود .
آخرین اخبار