فرماندار آوج:

تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد

فرماندار شهرستان آوج گفت: بانک‌ها باید در راستای تحقق شعار سال نهایت هوشمندی را به خرج دهند که تسهیلات به سمت تولید هدایت شود و منابع مالی در اختیار کارآفرینان و تولید کنندگان واقعی قرار گیرد.

وحید زرگر فرماندار شهرستان آوج در نشست مدیران شعب بانک سپه استان قزوین گفت: بانک‌ها با اعطای تسهیلات به کارآفرینان و تولید کنندگان واقعی و حمایت از تولید کنندگان می‌توانند رشد اقتصادی و رونق کسب و کار‌ها را محقق کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته برخی سهل انگاری‌ها صورت گرفت و منابع تسهیلات مالی در اختیار افرادی قرار گرفت که این منابع را به بازار‌های غیر تولیدی مانند بازار ارز، خودرو و طلا وارد کردند و این در حالی اتفاق افتاد که بسیاری از تولید کنندگان کشور با کمبود منابع مالی مواجه بودند.

زرگر بیان کرد: بانک‌ها در خصوص تسهیلات تکلیفی مانند وام‌های ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری باید طوری عمل کنند که رضایت عموم مردم جلب شود و بستر برای عملیاتی شدن سیاست‌های عمومی نظام فراهم شود.

این مسئول عنوان کرد: تمامی مدیران باید در تحقق شعار سال همت ویژه داشته باشند، چراکه در نظر رهبر معظم انقلاب، جهش تولید و توسعه اقتصادی در کشور با مشارکت و نقش آفرینی آحاد مردم محقق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار