رئیس شورای اطلاع رسانی دولت:

قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام گیرد

خلجی به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت پاسخ داد.

خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت اظهار کرد: اتفاقات خیلی خوبی در حوزه اقتصادی رقم خورده است، رشد اقتصادی، کاهش بیکاری و کنترل کاهش حجم نقدینگی را داشتیم که محصول تلاش تیم اقتصادی دولت است.

وی افزود: طبیعی است که بعضی‌ها دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعه درست می‌کنند، ابدا هیچ تغییری قرار نیست رخ دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
تیمی که خوب نتیجه داره می گیره عقلانی نیست که ترکیب و تغییر داد . عالیه همین فرمون برین جلو چیزی به شکست مردم نموده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
بنده خدا آقای خلجی ! آخه دیگه تورم کمرشکن و دلار ۶۸ هزار تومانی و اجاره خانه های وحشتناک و قیمت سه کیلو گوشت به اندازه قیمت یک پرايد چند سال پیش و تعطیلی کسب و کارها و و زد و بندهای گمرکی و مالیاتی و اخذ مالیات های سنگین از طبقه فقیر و متوسط و کارمند و پولدار شدن دولتمردانی مثل آقای خاندوزی که می تونه برای همسرش ۴۷ دستگاه آپارتمان بخره که دیگه نیاز به تروریست اقتصادی نداره! هر کدوم از اینها به تنهایی خودش یه نارنجک بی ضامنه که هر آن منفجر میشه. بس کنید. مردم رو چی فرض کردید ؟ اگر آقای رئیسی هر چه زودتر آقای خاندوزی رو عوض نکنه، دوره بعد رای نمیاره و تنها رئیس جمهور تک دوره ای کشور میشه. خلاص. از ما گفتن و از آقای رییسی نشنیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
آقای خلجی شما دقیقا تو کدوم کشور زندگی می کنید؟ بگید که ما هم بیایم اونجا. آخه تو ایران که دلار ۶۸ هزار تومان و تعطیلی کسب و کارها و رکورد نهم بین ۲۰۰ کشور در داشتن تورم وحشتناک و گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان و عدم امکان ازدواج و فرزند آوری و پس انداز و ... بخاطر تورم کمرشکن و مالیاتی های وحشتناک از طبقه فقیر و متوسط و کارمند و زد و بندهای توی گمرک و سازمان مالیاتی و ... تازه آقای خاندوزی وزیر اقتصاد مبارز با خانا های لوکس و خالی که فقط ۴۷ دستگاه آپارتمان برای همسرش خریده. آقای خلجی اگر کاری نمی کنی ، حداقل نمک رو زخم نپاش.
Iran (Islamic Republic of)
مارادو
۱۲:۰۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
پس چرا این وضعیت بازار ارز ، خودرو ، مسکن ، مواد خوراکی ، پوشاک میوه و تره بار است . ما اصلا تیم اقتصادی کاربلد نداریم و نخواهیم داشت . لطفا از خارج وارد کنید . در حسرت خیلی چیزها ماندیم و عده ای هم از این دنیا رفتند خدا لعنت کند مصوبینش را .
آخرین اخبار