بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه

بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه در تعطیلات سه روزه عید سعید فطر بازدید کردند.

وحید امیری معاون گردشگری استان با اشاره پایان تعطیلات عید سعید فطر، گفت : از ۲۴ اسفند و با شروع سفر‌های نوروزی تا پایان روز گذشته (۲۴ فروردین) بیش از سه میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید داشته اند. 

وی افزود: ۳۰۰ هزار نفر از این آمار مربوط به تعطیلات سه روزه عید سعید فطر است که گردشگران از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، تفریحی، فرهنگی، مذهبی، دست ساز و موزه‌های استان دیدن کرده اند. 

معاون گردشگری استان تصریح کرد: در مدت یک ماه گذشته ۷۳۷ هزار و ۳۸۴ نفر از پنج اثر و بنای تاریخی دارای ورودی استان یعنی تاق بستان، بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون الملک و تکیه بیگربیگی بازدید داشته اند که ۶۵ هزار نفر از این آمار مربوط تعطیلات عید فطر است.

وی در خصوص آمار اسکان مسافران نوروزی در استان طی یک ماه گذشته هم گفت: در این مدت ۱۰۱ هزار و ۳۵۵ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان شامل هتل ها، اقامتگاه‌های بوم گردی، خانه مسافرها، میهمانپذیر‌ها و هتل بوتیک‌ها و ... اسکان پیدا کردند. 

امیری افزود: از این آمار اسکان ۱۰ هزار و ۲۰۸ نفر مربوط به تعطیلات عید فطر است و طبق آمار‌ها حدود ۷۳ درصد از ظرفیت مراکز اقامتی استان طی این سه روز پر شده بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار