توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۲ دستگاه خودروی لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان نور خبر داد.

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد ۲ دستگاه خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: رابطان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان نور با همکاری ماموران پلیس آگاهی، خودرو‌های موردنظر را در هنگام تردد در سطح شهرمتوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشاره به این که خودرو‌های مورد که فاقد مدارک گمرکی و شناسایی بوده اند، گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی این خودر‌ها توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

او ارزش خودرو‌های کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان مجموعا بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مالکان این خودرو‌ها پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ محمد پور ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم استان در مبارزه با قاچاق کالا، در خاتمه، مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس امنیت اقتصادی استان عنوان کرد از مردم خواست: در صورت اطلاع از نگهداری و یا عرضه هر گونه کالای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار