مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: جام صفوی چهره ورزش استان را متحول می‌کند.

محمدعلی پهناور گفت: تثبیت جام صفوی و برگزاری سالانه آن در اردبیل دستاوردهای زیادی برای منطقه در حوزه‌های اجتماعی ، فرهنگی، گردشگری ورزشی و اقتصادی خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل داری استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش است، افزود: برگزاری چنین رویدادی علاوه بر کمک و بستر سازی برای کشف و شکوفایی استعدادهای ورزشی باعث رشد و توسعه ورزش استان خواهد شد و ورزش جزو اولویت‌های اصلی تمامی مسئولان قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به اینکه جام صفوی یک رویداد ملی و بین‌المللی است، بیان کرد: جام صفوی باید نسبت به جام‌های دیگر متفاوت و بیانگر ارزش‌های هویتی و فکری استان باشد و برای همین همه باید تلاش کنند با برگزاری باشکوه آن میزبان شایسته ای برای شرکت کنندگان باشیم.

پهناور با اشاره به نقش ورزش در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، گفت: بدون شک با برگزاری جام صفوی شاهد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و افزایش شور و نشاط مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در جامعه خواهیم بود.

او افزود: با اینکه برگزاری مسابقاتی در این سطح کار آسان و ساده‌ای نیست و حتما مشکلاتی را به همراه خواهد داشت اما برای ادای دین به مردم به ویژه نوجوانان، جوانان و علاقمندان به ورزش به دنبال کارهای نمایشی و زودگذر نرفتیم و سعی کردیم اقدامات ماندگاری انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و دیگر مسئولان استان گفت: امیدواریم تمامی دلسوزان کمک کنند تا با هویت سازی، ثبیت و برندسازی، این جام برای همیشه به میزبانی استان برگزار شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار