حمایت مردم گیلان از عملیات ایران در تنبیه متجاوز صهیونیستی

مردم گیلان در شهر‌های استان حمایت خود را از عملیات سپاه پاسداران در پاسخ به ترور مستشاران ایرانی در سوریه اعلام کردند.

شب گذشته عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت تعدادی از مستشاران کشورمان انجام شد.

جنگنده‌های نیروی هوایی رژیم صهیونیستی (دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳) با ورود به آسمان جولان اشغالی به وسیله ۶ موشک هدایت شونده ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را هدف قرار داده بودند که در آن حمله جمعی از فرماندهان ارشد سپاه قدس و مستشاران نظامی ایران از جمله سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج‌رحیمی و ۵ تن از همراهانشان به شهادت رسیدند.

پاسخ گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت رژیم صهیونیستی در سوریه، موجی از شادی را در میان مردم به همراه داشت.

قشر‌های مختلف مردم گیلان در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی به طور خودجوش در گلزار‌های شهدا و میادین تجمع و با سر دادن شعار از اقدام دلیرمردان ایرانی تشکر و ابراز شادمانی کردند.

حمایت مردم گیلان از عملیات ایران در تنبیه متجاوز صهیونیستی

مردم رشت با تجمع در گلزار شهدای این شهر از اقدام غیورانه دلاورمردان ایرانی در تنبیه متجاوز صهیونیستی حمایت کردند.

جمعی از مردم آستانه اشرفیه نیز با تجمع در حرم آقا سید جلال الدین اشرف (ع) حمایت خود را از عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی نشان دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.