با توجه به هشدار هواشناسی و پیش بینی بارش باران و برودت هوا، تغییراتی در برنامه‌های سالروز ملی بزرگداشت عطار نیشابوری ایجاد شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه نیشابور در بیان برنامه‌های این روز و تغییرات ایجاد شده، گفت: روز جمعه ۲۴ فروردین، ساعت ۱۹، مراسم فرهنگی و هنری «شبی با عطار نیشابوری» همراه با تجلیل از برگزیدگان جشنواره ادبی بر بال سیمرغ در محل فرهنگسرای سیمرغ برگزار می‌شود.
 
احمد شافعی افزود: شنبه ۲۵ فروردین، در ساعت ۸ صبح، مراسم زنگ عطار با عنوان «آفتاب صبح نیشابور» در دبیرستان نمونه عطار نیشابور، در ساعت ۹:۳۰ صبح، آیین گلباران آرامگاه عطار نیشابوری با حضور مسئولین و مردم و نیز در ساعت ۱۹ هم برنامه فرهنگی، هنری در فرهنگسرای سیمرغ برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: همچنین در روز شنبه ۲۵ فروردین، ساعت ۱۷، نمایشگاه رزین آثار بانوی هنرمند نیشابوری در نگارخانه کمال الملک نیشابور برپا می‌شود.
 
شافعی عنوان کرد: در روز یکشنبه ۲۶ فروردین، ساعت ۱۸:۳۰، نشست علمی و پژوهشی روز ملی عطار با حضور عطارشناسان و ادیبان کشور و به همراه رونمایی از کتابت «منطق الطیر عطار نیشابوری»، اثر استاد محمد سادات شرفی و کتاب «چشمه‌ای از بینالود»، اثر محمدهادی صادقی، شاعر نیشابوری، در محل سالن عطار دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور برگزار می‌شود.
 
به گفته او، در ساعت ۱۸ روز یکشنبه هم نمایشگاه گروهى عکس «مردم درود»، آثار جمعی از هنرجویان رشته عکاسی، در نگارخانه آتیه نیشابور برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.