اعتراف رسانه‌های صهیونیستی:

ترور فرزندان هنیه باعث تضعیف حماس نمی‌شود

رسانه‌های صهیونیستی در گزارشی اعتراف کردند که ترور فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، باعث تضعیف این جنبش نمی‌شود.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، انتظار نمی‌رود ترور فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه در حمله (رژیم) اسرائیل به تضعیف حماس منجر شده یا موضع این گروه در مذاکرات را نرم‌تر کند.

در حمله روز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه الشاطئ در شهر غزه، ۳ فرزند و ۳ نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند.

در همین رابطه رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند، اسماعیل هنیه روز پنجشنبه به ملاقات ام عبدالسلام همسرش که چند روز مانده به عید فطر بر اثر بیماری در بیمارستان بستری بود، رفت و خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش را به اطلاع او رساند.

بر اساس این گزارش، همسر هنیه پس از شنیدن این خبر شکر خدا را به جا آورد، وضو گرفت و دو رکعت نماز شکر به جا آورد و این عکس از اسماعیل هنیه و همسرش گرفته شد.

ترور فرزندان هنیه باعث تضعیف حماس نمی‌شود

ام عبدالسلام علاوه بر فرزندان شهید خانواده، قبلا با دو نوه و یکی از برادران، همسر برادر و نیز نوه‌های برادر دیگرش که به شهادت رسیده بودند، وداع کرده بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار