کاخ سفید: خواستار گسترش درگیری در منطقه نیستیم/ به ایران اطلاع دادیم نقشی در حمله نداشتیم

سخنگوی کاخ سفید ادعا کرد که واشنگتن خواستار گسترش درگیری در منطقه نیست و به تهران اطلاع داده‌ایم که نقشی در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق سوریه نداشته‌ایم.

 «کارین ژان پی یر» سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن گفت: ما نمی‌خواهیم درگیری در منطقه گسترش یابد.

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: به ایران اطلاع دادیم که آمریکا هیچ ارتباطی با حمله به کنسولگری این کشور در دمشق ندارد.

این مقام دولت بایدن در عین حال گفت: تعهد ما به امنیت اسرائیل در رابطه با تهدید ایران و نیرو‌های نیابتی آن جدی است.

ژان پی یر تصریح کرد: آمریکا از امنیت اسرائیل به ویژه در برابر این تهدیدات از سوی ایران و نیرو‌های نیابتی آن محافظت خواهد کرد، این تغییری نکرده است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر اول آوریل ۲۰۲۴ در اطلاعیه اعلام کرد: «در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، ساعاتی قبل (عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳) هواپیما‌های این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی بدست رژیم غاصب و منفور صهیونیست، تاکید کردند: آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد، به حول و قوه‌ی الهی.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران نیز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در پی این حمله رژیم اسرائیل نوشت: «‏در پی حمله تروریستی رژیم اسرائیل به ساختمان دیپلماتیک کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت چند تن از مستشاران رسمی نظامی کشورمان، مقام سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران، ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز (سه‌شنبه) توسط مدیرکل آمریکا به وزارت خارجه فراخوانده شد. در این احضار، ابعاد حمله تروریستی و جنایت رژیم اسرائیل تبیین و مسئولیت دولت آمریکا مورد تاکید قرار گرفت. پیام مهمی به دولت آمریکا به عنوان حامی رژیم صهیونیستی ارسال شد. آمریکا باید پاسخگو باشد.»

در پی این حمله، نمایندگی ایران در سازمان ملل برای محکوم کردن این اقدام به شورای امنیت سازمان ملل نامه‌ای ارسال کرد و به دنبال آن، روسیه درخواست جلسه علنی شورای امنیت سازمان ملل را از کشور مالت که ریاست دوره‌ای این شورا را در ماه جاری میلادی (آوریل) برعهده دارد، کرد که این جله روز ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با دوم آوریل ۲۰۲۴ برگزار شد و نمایندگان کشور‌های عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب‌های بیشتر در منطقه هشدار دادند.

سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه و نیز متحدان آنها یعنی کره جنوبی و ژاپن این حمله اسرائیل را نه تنها محکوم نکردند بلکه مانع صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای محکومیت این حمله شدند.

نمایندگی ایران در سازمان در پی این اقدام اعلام کرد: جلسه شورای امنیت سازمان ملل حمله اسراییل علیه تاسیسات دیپلماتیک ایران را محکوم کرده و بر مصونیت تاسیسات دیپلماتیک تاکید کرد. با وجود این اتحاد، آمریکا، فرانسه و انگلیس با بیانیه روسیه مخالفت کردند. این استاندارد دوگانه اعتبار شورای امنیت را تضعیف کرده و یک روش خطرناک به جا می‌گذارد.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در اظهاراتی مداخله جویانه و ضد ایرانی در مصاحبه مطبوعاتی مشترک با نخست وزیر ژاپن گفت: «به بنیامین نتانیاهو گفتم، تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل در مواجهه با تهدیدات ایران در حمله به اسرائیل، آهنین است».

 نمایندگی ایران در سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد: اگر شورای امنیت سازمان ملل متحد تجاوز رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق را محکوم کرده بود و متعاقباً عاملان آن را محاکمه می‌نمود، شاید ضرورتی برای مجازات این رژیم سرکش توسط ایران وجود نداشت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
باید یک شهاب سنگ بزنیم کل دنیا نابود بشه و فقط ما ایرانی ها زنده باشیم بلکه خیال اینا راحت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
اتفاقا نقش اصلی رو تو داری
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل جنایتکار و حمایت همه جانبه آمریکا جنایتکار همه قوانین بین المللی را نقض کرده است.
۰۹:۲۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل جنایتکار و حمایت همه جانبه آمریکا جنایتکار همه قوانین بین المللی را نقض کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
دفاع مشروع با هدف تنبیه متجاوز حق ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر آمریکا
اسرائیلم که خودمون مرگشون رو جلو میندازیم . انشاا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا خیلی محترمانه میگه من غلط کردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
ان شاء الله مجرم به سزای عملش برسه
شعار مرگ بر آمریکا همچنان وجود دارد
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۰۹:۱۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
اگر خواستار گسترش جنگ نبودید جلوی سگ هارتان ( رژیم جنایت پیشه اسراییل) را گرفته بودید. آمریکای خبیث دهها هواپیمای غول پیکر حاوی هزاران بمب سنگین و سایر تجهیزات را به اسرائیل هدیه داد.
انگلیس . فرانسه و آمریکا در ۸۰ سال جنایات صهیونیستهای حرامزاده شریک و عامل اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار تسلیحات اسرائیل جنایتکار را در جنگ غزه تامین می کند پس آمریکا شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر مدعیان حقوق بشر که با سکوت خود، زمینه ساز وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا شده‌اند
۲۳:۴۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
ننگ بر مدعیان حقوق بشر که با سکوت خود، زمینه ساز وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا شده‌اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
زمان احتمالی واکنش نظامی ایران به حمله اسرائیل
یک رسانه آمریکایی درباره واکنش ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه گفت که واشنگتن ارزیابی می کند واکنش تهران از اکنون تا هفته آینده رخ می دهد و خواستار خویشتنداری طرفین شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل در مقابل تهدیدات ایران است
«متیو (مت) میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در آستانه انتقام ایران از رژیم اسرائیل در حمله به کنسولگری خود در دمشق سوریه اعلام کرد که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه دولت آمریکا در حال رایزنی با شرکا و متحدان واشنگتن است تا با ایران «برای عدم تشدید تنش» گفتگو کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حمله تروریستی روز سه شنبه 21 فروردین ماه سال 1403 در سیستان و بلوچستان 100 درصد فقط کار تروریست ها مورد حمایت آمریکا و اسرائیل بوده است.
آمریکا و اسرائیل از گروهک تروریستی جیش الظلم برای بی‌ثباتی در سیستان و بلوچستان استفاده می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
کارشکنی آمریکا، انگلیس و فرانسه در روند جلسه‌ شورای امنیت برای حمله به کنسولگری ایران
آمریکا، انگلیس و فرانسه پیش‌نویس بیانیه‌ شورای امنیت که حمله به کنسولگری ایران در دمشق توسط صهیونیست‌ها را محکوم می‌کرد، مسدود کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون درسوریه چه غلطی می کنند؟
سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
استفاده از اسلحه M۴ آمریکایی در حمله به بلوچستان
برخی عوامل حادثه تروریستی چابهار و راسک ایرانی نبوده‌ و همگی از اتباع خارجی و کاملاً آموزش دیده بوده‌اند و برنامه‌ریزی عملیات توسط سرویس‌های خارجی صورت گرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا به حمایت از جنایات اسرائیل ادامه می‌دهد
۲۳:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا به حمایت از جنایات اسرائیل ادامه می‌دهد
که در میان ناتوانی جامعه جهانی برای ایستادن مقابل توحش صهیونیست‌ها، آمریکا همچنان برای ادامه جنگ نسل‌کشی علیه غزه، به اسرائیل چراغ سبز می‌دهد.
که ارتش رژیم اشغالگر با بمباران ساختمان شورای خدمات مشترک وابسته به شهرداری‌های استان‌های مرکزی غزه، شهردار المغازی و جمعی از شهروندان غیرنظامی را ناجوانمردانه و مستقیم و بدون هشدار قبلی ترور کرد.
که این کشتار، جنایت جنگی و مغایر با همه قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود که طبق آن مصونیت و حمایت از شخصیت‌های غیرنظامی، ضروری است. این جنایت در چارچوب بخش جدیدی از کشتارهای وحشیانه اشغالگران علیه مردم فلسطین است که به شکل عامدانه و از پیش برنامه ریزی شده انجام می‌گیرد.
که دولت آمریکا همچنان به اشغالگران برای ادامه ارتکاب جنایت نسل‌کشی و هدف قرار دادن جامعه مدنی غزه چراغ سبز می‌دهد و این درحالی است که جامعه بین‌المللی قادر به مقابله با این جنایات نیست.
ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های جنگی خود و هدف قرار دادن افراد غیرنظامی، دوشنبه شب حاتم صالح الغمری، شهردار شهر المغازی در مرکز نوار غزه را ترور کرد. جنگنده‌های رژیم اسرائیل شهید الغمری را به همراه گروهی از غیرنظامیان در ساختمان شورای شهر المغازی حین انجام وظیفه و بدون اطلاع قبلی هدف قرار دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا همان تروریسم بین المللی است.
آمریکا همان القاعده است.
آمریکا همان داعش است.
آمریکا حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه و جهان است و از سال 1359 تاکنون هم برای همه مردم ایران، عراق، منطقه و جهان ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی روز دوشنبه 13 فروردین در تجاوزی جنایتکارانه و خلاف قوانین بین المللی به کنسولگری کشورمان در دمشق حمله کرد که به دنبال آن هفت نفر از جمله دو مقام نظامی بلندپایه به شهادت رسیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.

آمریکا، غرب و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه تسلیحات داعش و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

و این در حالی است که آمریکا، اروپا و ناتو در این مدت 21 سال از تروریسم، القاعده، طالبان و سایر گروه های تروریستی در افغانستان همه جانبه کمک و حمایت می کردند و هنوز هم از تروریست های داعش در افغانستان کمک و حمایت می کنند. کاخ سفید، تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.

جو بایدن، نتانیاهو، هر دو جنایتکار هستند و هم در جنگ غزه به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی و ارتش آمریکا مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی امنیت و ثبات کل منطقه را تهدید می‌کند.

تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است که متاسفانه از سال 2011 تاکنون پاسخ و جواب تجاوز اسرائیل را ندادند چرا؟ چرا ارتش اسد جواب اسرائیل رانمی دهد.
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل جنایتکار و هم آمریکا جنایتکار به نسل‌کشی در غزه پایان دهند
۲۳:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل جنایتکار و هم آمریکا جنایتکار به نسل‌کشی در غزه پایان دهند
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا جنایتکار افغانستان، عراق، لیبی و سوریه را ویران کرد/ اسرائیل جنایتکار یک توطئه علیه منطقه عربی است
۲۳:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار افغانستان، عراق، لیبی و سوریه را ویران کرد/ اسرائیل جنایتکار یک توطئه علیه منطقه عربی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
در پاسخ به جو بایدن در تماسی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل
اگر در صورت آمریکا از اسرائیل حمایت کند و ما هم از نیروهای آمریکایی در سوریه، عراق و منطقه انتقام می گیریم صهیونیست‌ها جنایتکار باید منتظر خشم مقاومت و پاسخ کوبنده ایران باشند. اسرائیل بهای سنگینی خواهد پرداخت.
آمریکا در حمله به کنسولگری ایران هیچ نقشی نداشت/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است. حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم جو بایدن بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حامیان تروریسم،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
حامیان القاعده،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
حامیان داعش خود گرفتار این گروه تروریستی شده‌اند
حامیان داعش را بشناسید
1- آمریکا
2 - انگلیس
3 - فرانسه
4 - آلمان
5 - عربستان سعودی
6 - امارات
7 - ترکیه
8 - رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را از سازمان ملل اخراج کنید
۲۳:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حمله به خودروی سازمان ملل در شمال نوار غزه 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار در برابر مقابله تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
به خاطر تجاوزات، جنایات وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا شمار شهدای غزه به 34 هزار و 265 نفر رسید
۲۳:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
به خاطر تجاوزات، جنایات وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا شمار شهدای غزه به 34 هزار و 265 نفر رسید
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا جنایتکار مسئول تداوم جنایات صهیونیست‌هاست
۲۳:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار مسئول تداوم جنایات صهیونیست‌هاست
Iran (Islamic Republic of)
وقت مجازات اسرائیل رسید
۲۳:۳۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
شهادت ۲۷ نیروی هلال احمر فلسطین در جنگ غزه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
حمله اسرائیل با چراغ سبز آمریکا بوده است که حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نمی‌تواند بدون اجازه آمریکا باشد.
۲۳:۳۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حمله اسرائیل با چراغ سبز آمریکا بوده است
که حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نمی‌تواند بدون اجازه آمریکا باشد.
Iran (Islamic Republic of)
شواهد زیادی از نسل‌کشی اسرائیل در غزه وجود دارد ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
۲۳:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
شواهد زیادی از نسل‌کشی اسرائیل در غزه وجود دارد ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا جنایتکار در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که دشمن دین اسلام، قرآن، مسلمانان و کل بشریت بوده است.
۲۳:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا جنایتکار در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که دشمن دین اسلام، قرآن، مسلمانان و کل بشریت بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون مدعی مبارزه با تروریسم و القاعده است ولی در حقیقت از تروریسم و القاعده همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون مدعی مبارزه با داعش است ولی در حقیقت از داعش همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.

انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون مدعی مبارزه با تروریسم و القاعده است ولی در حقیقت از تروریسم و القاعده همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون مدعی مبارزه با داعش است ولی در حقیقت از داعش همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آیا زمان خروج آمریکا جنایتکار از عراق فرا نرسیده است؟
آیا زمان خروج انگلیس جنایتکار از عراق فرا نرسیده است؟

آیا زمان خروج آمریکا جنایتکار از منطقه فرا نرسیده است؟
آیا زمان خروج انگلیس جنایتکار از منطقه فرا نرسیده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
از سال 2011 تاکنون داعش دست پرورده آمریکا است.
از سال 2011 تاکنون داعش دست پرورده انگلیس است.
از سال 2011 تاکنون داعش دست پرورده اسرائیل است.
آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون به جز کشتار زنان و کودکان، دستاوردی نداشته است.
انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون به جز کشتار زنان و کودکان، دستاوردی نداشته است.
کارشناسان تلویزیون ایران اینترنشنال از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا در جنگ غزه دفاع و استقبال می کنند شرم آور وتاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
صهیونیست ها جنایتکار با پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند و آدم می کشند.
صهیونیست ها جنایتکار با پشتیبانی غرب جنایت می کنند و آدم می کشند.
صهیونیست ها جنایتکار با پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند و آدم می کشند.
صهیونیست ها جنایتکار با پشتیبانی غرب جنایت می کنند و آدم می کشند.
آمریکااز سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریست های داعش را در سوریه و هم عراق تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
غرب از سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریست های داعش را در سوریه و هم عراق تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ترکیه از سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریست های داعش را در سوریه و هم عراق تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اسرائیل از سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریست های داعش را در سوریه و هم عراق تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
عراق نباید با رجب طیب اردوغان جنایتکار همکاری کند چون به خاطر که رجب طیب اردوغان جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و هم عراق همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیستی ها جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم
آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در جنگ سوریه، لنبان، فلسطین و نوارغزه است.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراف رسمی ائتلاف تحت رهبری آمریکا به قتل‌عام 1300 غیر نظامی در سوریه و عراق
۲۳:۲۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اعتراف رسمی ائتلاف تحت رهبری آمریکا به قتل‌عام 1300 غیر نظامی در سوریه و عراق
ائتلاف تحت رهبری آمریکا طی بیانیه‌ای رسما اعتراف کرد که از سال 2014 تاکنون، بیش از 1300 غیرنظامی را در عراق و سوریه به قتل رسانده است.

کشته و زخمی شدن 50 زن و کودک افغان در حمله پهپادهای آمریکایی به «شیندند»
در پی حمله پهپادی آمریکا به شهرستان «شیندند» استان «هرات»، 50 غیر نظامی، از جمله شماری زن و کودک، جان خود را از دست دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سوال اینجاست که پس چرا آمریکا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا عربستان سعودی جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا امارات جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اردن جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا ترکیه جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا باکو جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا مصر جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
روسیه مقرهای تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سوریه را بمباران کرد
۲۳:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
روسیه مقرهای تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سوریه را بمباران کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حمله تروریستی روز سه شنبه 21 فروردین ماه سال 1403 در سیستان و بلوچستان 100 درصد فقط کار تروریست ها مورد حمایت آمریکا و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
حمله اسرائیل به کنسولگری ایران نقض اصول بین الملل است ولی اما متأسفانه سران وحشی اسرائیل درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
۲۳:۲۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حمله اسرائیل به کنسولگری ایران نقض اصول بین الملل است ولی اما متأسفانه سران وحشی اسرائیل درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
و ما هم به آمریکا اطلاع دادیم که آمریکا عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه بوده است.
آخرین اخبار