حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: عید فطر، وحدت بیش از پیش مسلمانان عالم را فراهم می سازد و مومنان در این روز اوج بندگی خود را به نمایش می‌گذارند.

نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه انار در صحن امام علی امام زاده محمد صالح (ع) انار برگزار شد. 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک این روز خجسته، گفت: یکی از برکات این عید فرخنده، عزت و عظمتی است که به امت اسلامی می‌بخشد و موجبات وحدت بیش از پیش مسلمانان عالم را فراهم می‌سازد و مومنان در این روز اوج بندگی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی عید فطر را روز شکرگزاری یک ماه بندگی و دریافت بالاترین مزد از خداوند متعال بر شمرد و یادآور شد: همه ما ماهی سرشار از اخلاص و بندگی را توام با عزت، امنیت، اوج بندگی و عبادت خداوند سپری کردیم و دل‌های خود را به نور ایمان جلا بخشیدیم. 

امام جمعه شهرستان انار افزود: همان گونه که درسال گذشته بیش از ۹۰ میلیارد ریال در رابطه با زکات مستحبی پسته از سوی خیران پرداخت شد و همچنین در زمینه کمک به آزادی زندانیان غیر عمد همکاری داشتید، امید است در همه زمینه‌ها همکاری داشته باشید.

برچسب ها: عید فطر ، عید بندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار