فرمانده انتظامی استان همدان از افتتاح باشگاه دانش‌آموزان خبرنگاران پلیس همدان خبر داد.

سلمان امیری در مراسم افتتاحیه باشگاه دانش‌آموزی خبرنگاران پلیس همدان در ستاد فرماندهی انتظامی استان گفت: شما دانش‌آموزان خبرنگار پلیس نقش بسزایی در برقراری امنیت دارید و ارتباط ما با مردم را به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و مسئولان را به عنوان همکاران در حوزه تامین امنیت برقرار می‌کنید.

او با بیان اینکه امنیت بدون مشارکت مردم و همکاری سازمان‌ها امکان‌پذیر نیست گفت: یکی از مسائل مهمی که در حوزه‌های امنیتی و پلیسی مورد تعقیب قرار می‌گیرد، مشارکت اجتماعی است که مردم و مسئولان دو بال این حوزه در برقراری امنیت محسوب می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید به اینکه پلیس با همکاری مردم و مسئولان روز به روز رشد خواهد کرد گفت: دانش‌آموزان خبرنگار پلیس به عنوان همیار پلیس عشق به کار پلیسی دارند و هم در خانواده می‌توانند زبان گویای ما باشند و هم زبان پلیس در اجتماع محسوب می‌شوند.

او آشنایی با وظایف پلیس را توسط دانش‌آموزان خبرنگار پلیس مهم عنوان کرد و گفت: ما شرح وظیفه داریم و ورود در هر حوزه‌ای مربوط به ما نیست.

امیری با تاکید بر اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند و نظام جمهوری اسلامی بر پایه رضایت مردم پایه‌ریزی شده است گفت: در این راستا مخلان امنیت نیز باید با اعمال قانون پلیس مواجه شوند و اقدامات بازدارنده باشد.

برچسب ها: خبرنگاران ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.