مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان یزداز فراخوان دومین جشنواره شعر طنز عدلیه در استان با عنوان دادخند خبرداد.

مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان یزد گفت: دومین جشنواره شعر طنز قوه قضائیه در استان یزد با عنوان «دادخند» به همت دادگستری کل استان یزد و با همکاری حوزه هنری یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد به میزبانی شهر میراث جهانی یزد برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و ایجاد زمینه‌های ارتباط بیشتر دستگاه قضایی با اقشار تأثیرگذار اجتماعی همچون هنرمندان، نویسندگان، شاعران و طنزپردازان برگزار خواهد شد.

او شناخت سختی‌های کار قضایی و ایجاد دیدی واقع بینانه از تلاش‌های قوه قضاییه، تقویت ارتباط مردم با عدلیه، استفاده از ظرافت، دقت و نگاه خاص شعرا و هنرمندان برای اطلاع‌رسانی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار به منظور ارائه آموزش‌های پیشگیرانه، کشف استعداد‌های ادبی در حوزه شعر طنز، تولید محتوا و خلق آثار ادبی مانا و اثرگذار در زمینه عدلیه را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان یزدبا اشاره به انتشار فراخوان جشنواره گفت: این رویداد ادبی در سه بخش عمومی، قضایی ویژه برگزار می‌شود. 

پرنیان اظهار داشت: شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان تا پایان روز ۱۹ خردادماه ۱۴۰۳فرصت دارند آثار نثر و نظم خود را در موضوعات و قالب‌های مطرح شده در متن فراخوان به رایانامه www.adlieyazd.ir مراجعه کنند.

برچسب ها: جشنواره شعر ، شعر طنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.