روزه‌داری با وجود معلولیت‌های جسمی و ذهنی + فیلم

تعدادی از فرشتگان زمینی مرکز خیریه نگهداری معلولین نوشیروانی بابل با وجود معلولیت‌های جسمی و ذهنی نماز و روزه خود را به جای می‌آورند.

بزرگی مدیرعامل مرکز خیریه نگهداری معلولین نوشیروانی بابل در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با اشاره به روزه‌داری تعدادی از فرشتگان این مرکز در ماه مبارک رمضان، گفت: بعضاً می‌بینیم این فرشتگان رفتار‌ها و اعمالی از خود انجام می‌دهند که برای ما جای سوال و تفکر است به مانند روزه داری برخی از فرشتگان این مرکز در ماه مبارک رمضان و خواند نماز آن هم با وجود معلولیت جسمی و ذهنی که دارند.

او افزود:مردم این مکان را قطعه‌گاهی از بهشت می‌دانند و همواره این مرکز به لطف نگاه‌های مهربانانه این مردم در حال فعالیت است بطوری که گاهاً شاهدیم شخصی از صد‌ها کیلومتر آنطرف‌تر به اینجا مراجعه می‌کند و با بیان اینکه نذرش با متوسل شدن به این جایگاه پاک و معصومانه اجابت شد مبالغی را به اینجا اهدا می‌کنند.

بزرگی گفت: حتی اگر همکارانم جهت غذا دهی به این عزیزان مراجعه کنند، آنها بصورت اشاره یا با نشان دادن زبانشان به آنها می‌فهمانند که روزه دار هستند.

مدیرعامل مرکز خیریه نگهداری معلولین نوشیروانی بابل با بیان اینکه ۱۲۰ فرشته در این مرکز نگهداری می‌شوند، افزود: در آستانه عید فطر قرار داریم و همانطور که می‌دانید ۱۲۰ فرشته از جای جای استان مازندران در این مرکز نگهداری می‌شوند، لذا دست نیاز را باری دیگر به سمت هموطنانمان دراز می‌کنیم.

او گفت:افرادی که قصد پرداخت زکات فطره، چه وجوه نقدی و چه غیر نقدی را دارند آماده دریافت آن هستیم و امیدواریم به مانند همیشه که دست یاری‌مان را رد نکردند این بار هم با لطف و محبتشان خیرخواه این ۱۲۰ فرشته زمینی باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار