فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: فرماندهان و رزمندگان سند‌های تاریخ دفاع مقدس هستند که باید از آنها در نگارش تاریخ دفاع مقدس استفاده کرد.

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران در دومین گردهمایی فرماندهان هرمزگانی دفاع مقدس گفت: رزمندگان هرمزگانی در عملیات، اطلاعات عملیات، تخریب، یگان دریایی، تعاون، نیروی انسانی، ستاد، فرماندهی و بخش‌های مختلف لشکر از موثران سپاه ثارالله بودند.

وی گفت: کشور از ناحیه دشمن درحال تهدید است که باید از ظرفیت و تجربه فرماندهان در این زمینه استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز گفت: برگزاری جلسات فرماندهان و رزمندگان از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: برنامه ریزی شده است که یک کنگره‌ای برای رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس هرمزگان برگزار شود.

وی گفت: درحال حاضر برای انتقال فرهنگ شهید و شهادت و جهاد به نسل‌های جدید نیازمند روایتگری رزمندگان و فرماندهان هستیم.

استاندار هرمزگان هم با تاکید بر لزوم معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده، گفت: از برکات دفاع مقدس همین بس که امروز می‌توان امتداد شجره طیبه‌ای که در دفاع مقدس با تدبیر امام خمینی رحمة‌الله‌علیه شکل گرفت را در سواحل مدیترانه و شام با دفاع از حرم آل الله مشاهده کرد.

مهدی دوستی افزود: جنگ‌های بسیاری در دنیا اتفاق افتاده، اما نَفَس قدسی امام راحل (ره)، تدبیر فرماندهان و اخلاص بسیجیان، هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را شناخته شده و ماندگار کرده است.

سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسدارن نیز گفت: شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما انسان هستند و هر یک از این فرماندهان شهدای زنده‌ای بر روی زمین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.