تهیه و تدوین اطلس رسانه‌ها در چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امور مقدماتی تهیه اطلس رسانه‌های استان انجام شده و به زودی تدوین و رونمایی آن صورت می‌گیرد.

محسن حسین‌میرزایی اظهار داشت: تعامل سازنده مدیران با رسانه‌ها در چهارمحال و بختیاری همواره مورد تاکید بوده که در آینده نیز افزایش پیدا خواهد کرد که به نفع استان خواهد بود همچنین امیدواریم اصحاب رسانه که منعکس کننده مشکلات استان هستند برای رفع آنها پیشنهادات قابل اجرا ارائه کنند.

وی افزود: معلمان در بدو استخدام و یا پیش از ورود به شغل خود محل خدمت خود را مشخص می‌کنند و بر اساس همین موضوع پس از اشتغال آنها محل خدمت مشخص می‌شود بنابراین افراد باید در هنگام انتخاب، محل سکونت و خدمت خود را در نظر بگیرند تا دچار مشکل نشوند.


بیشتر بخوانید


حسین میرزایی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری مستعد تبدیل شدن به اردوبام و ورود تیم‌های ملی و فراملی است که تحقق این امر در توسعه استان نقش بسزایی دارد، طرح این موضوع در سنوات گذشته تهیه شد و اداره ورزش و جوانان استان نیز در حال پیگیری این طرح است تا با تبدیل استان به اردوبام شاهد وقوع اتفاقات مبارکی در استان باشیم.

وی بیان داشت: امور مقدماتی تهیه اطلس رسانه‌های چهارمحال و بختیاری انجام شده و به زودی تدوین و رونمایی آن صورت می‌گیرد.

حسین میرزایی ادامه داد: شاخص‌هایی جهت ارزیابی مدیران کل، فرمانداران و بخشداران وجود دارد که این موضوع در استان در حال انجام است و در صورت لزوم نیز تذکرات لازم به مدیران داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار