اسحاقی خبر داد:

بررسی و رفع مشکلات و مطالبات کادر درمان در دستور کار کمیسیون بهداشت مجلس

سخنگوی کمیسیون بهداشت تاکید کرد که بررسی و رفع مشکلات و مطالبات صنف‌های مختلف حوزه سلامت در دستور کار این کمیسیون قرار دارد و نیاز است سازمان نظام پزشکی هم توجه بیشتری را نسبت به رفع مشکلات کادر درمان داشته باشد.

سلمان اسحاقی با بیان اینکه کمیسیون بهداشت در نشست امروز به بررسی مشکلات ماما‌ها با حضور معاونان درمان و توسعه وزارت بهداشت خواهد پرداخت، گفت: هدف کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ابتدا بررسی موضوعی مطالبات و مشکلات صنف‌های مختلف حوزه سلامت بود و در این راستا نسبت به بررسی مشکلات صنعت دارو و پزشکان عمومی و متخصص با حضور کارشناسان و مسئولان این حوزه اقدام کردیم.

وی افزود: همچنین به طور مداوم نشست‌هایی را برای رفع مشکلات کادر درمان از جمله پرستاران و ماما‌ها برگزار کردیم و به طور قطع این روند ادامه خواهد داشت و بر همین اساس از نماینده ماما‌ها دعوت کردیم در نشست امروز کمیسیون حضور یابد و برخی مطالبات این قشر در مورد بحث هزینه‌ها و تعرفه‌ها است که آنها را مدنظر قرار خواهیم داد.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یازدهم افزود: انتظار داریم سازمان نظام پزشکی هم توجه بیشتری را نسبت به رفع مشکلات پزشکان و کادر درمان داشته باشد.

اسحاقی با اشاره به بررسی منابع بخش سلامت در بودجه ۱۴۰۳ در نشست دوشنبه کمیسیون بهداشت و درمان، گفت: معاون توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بحث و گفتگو در مورد این موضوع در نشست کمیسیون حضور می‌یابد.

منبع: خانه ملت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۲:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام خواهشمندم کمیسیون بهداشت مجلس پیگیر فوق العاده خاص و پرداخت معوقات نیروهای بهداشت درمان باشند
آخرین اخبار