مرتضی خوشلهجه هدف از تولید این محتواها را آموزش مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و همچنین گزارش عملکرد تولید دانست و افزود: تولیدات گرافیکی و چند رسانهای از طریق درگاههای اطلاعرسانی شرکت گاز منتشر شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به اهمیت تولیدات گرافیکی و چندرسانهای در انتقال پیام گفت: امکان جذب مخاطب از طریق استفاده از جذابیتهای بصری، ارائه دستهبندی شده و خلاصه شده دادهها به مخاطب برای فهم آسان آن و ماندگاری بیشتر محتوا در ذهن مخاطب از جمله مزایای استفاده حوزه گرافیک و چند رسانهای در انتقال یک پیام است.
خوشلهجه با تاکید بر توجه ویژه به حوزه گرافیک و چندرسانهای افزود: شرکت گاز استان قم با تولید انیمیشن کاراکتر محور، برای نخستین بار توانست رتبه برتر روابط عمومی استان را از آن خود کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم آمار مجموع تولیدات گرافیکی و چند رسانهای شرکت گاز استان قم را ۱۰۶ مورد بیان کرد و گفت: از این تعداد ۸۹ تیزر، ۱۱ اینفوگرافیک، ۳ انیمیشن، ۱ موشنگرافیک، ۱ پوستر و همچنین طراحی کتابچه پیک شادی و دفتر تحریر ویژه کودکان از جمله اقدامات انجام شده در این مدت است.