رفع مشکل تخصیص آب برای سه پروژه گردشگری اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از تعیین تکلیف تخصیص آب برای سه پروژه گردشگری در مرکز این استان خبر داد.

نگار سریع‌الاطلاق گفت: با تشکیل جلسه در حضور مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان، مشکل تخصیص آب سه پروژه گردشگری در محدوده شهرستان اردبیل بررسی و تعیین تکلیف شد.
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: سه طرح بررسی شده در این جلسه شامل یک طرح در حوزه گردشگری سلامت، یک مجتمع سرگرمی و تفریحی و یک هتل پنج ستاره بود و مقرر شد در هفته جاری، برای بررسی سایر طرح‌ها هم جلساتی برگزار شود.
او با بیان اینکه مشکل تخصیص آب پروژه‌های گردشگری در روند اجرای برخی پروژه‌ها وقفه ایجاد می‌کند، گفت: پیرو جلسه اسفند ماه و توافق که برای بررسی این موضوع با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و مدیرکل میراث‌فرهنگی استان برگزار شده بود، موارد بررسی و رفع می‌شود.
سریع الاطلاق افزود: طبق اعلام شرکت آب منطقه‌ای، در بسیاری از مناطق استان اردبیل مشکلی برای تامین آب برای پروژه‌های گردشگری وجود ندارد و فقط در برخی مناطق مثل شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین مشکل وجود دارد که با توجه به سیاست‌گذاری اولویت‌دهی به تامین آب پروژه‌های گردشگری، مشکلات رفع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.