نامه غریب‌آبادی به دادستان کل کشور برای پیگیری جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار پیگیری جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک و شهادت مستشاران نظامی ایران شد.

کاظم غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در نامه‌ای به دادستان کل کشور، خواستار پیگیری جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک کشورمان و شهادت مستشاران نظامی شد.

در بخشی از نامه غریب‌آبادی به دادستان کل کشور آمده است: با عنایت به اینکه اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک و به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان در دمشق، نقض آشکار قوانین حقوق بین‌الملل است و جرایم ارتکاب یافته از سوی مباشران، شرکا و معاونین این جنایت اقدام علیه امنیت، منافع و مصالح ملی تلقی می‌شود، با توجه به ماده ۲۹۰ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲، لطفا دستور فرمایید پیگیری و نظارت لازم به منظور تعقیب کیفری و طرح دعوای حقوقی از طریق مراجع ذی‌صلاح داخلی، خارجی و یا بین‌المللی به عمل آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
معاون امور اقتصادی قوه قضاییه کشور نامه برای بی عرضه گی مقامات کشور برای عدم کنترل گرانی اجناس و فروپاشی اقتصاد وبالا رفتن قیمت دلار صادر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
از اسراییل به دادسرای خودمون شکایت کرده :) باشه اونا هم الان حکم جلبشو صادر میکنن تا بیاد تو دادگاه ایران جوابگو باشه بعد بره زندان :))
چقدر شماها با نمکین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
انتقام سخت سیلی زدن اسرائیل همین بود.!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
نتانیاهو را بگیرید در اوین زندانی کنید !!!
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۴۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
خداوکیلی ، آدم تعجب میکنه از این سخنان بی فایده و تکراری

جناب غریب ابادی ،، این قوم وحشی و مغرور ، چیزی جز زبان زور چو اسلحه نمی فهمد ، کار از این حرفا گذشته ،، فقط باید با خاک یکسان شوند،، همین و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
مسی علینژاد هم با تحت تعقیب قرارگیرد!
لازمه پرونده قضایی برای این عفریته شیطان صفت تشکیل و پیگیری شود !!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۱۱:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
ای کاش برخی از مسئولین چون آقای دکتر قریب آبادی فعال و مصمم به عمل جهادی و انقلابی در حوزه کاری خود بودند . تقوی لازم کار دولت مردان است .
آخرین اخبار