نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

موضوع جوانی جمعیت در استان سمنان از مرز بحران گذشته است

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی بابیان اینکه موضوع جوانی جمعیت در استان از حد بحران گذشته است، گفت: با اقدامات فرهنگی باید ترویج فرزندآوری در اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی  نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه موضوع جمعیت در استان از بحران گذشته است، گفت: برای حل این چالش نیازمند توجه جدی مسئولان ذیربط و عملیاتی شدن یک سری اقدامات فرهنگی هستیم.

وی افزود: می‌طلبد تا اقدامات فرهنگی مناسب در حوزه ترغیب و ترویج فرزند آوری در سطح جامعه برای استان سمنان تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه تسهیلات متعدد در حمایت از خانواده توسط دولت سیزدهم در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: برای جوانی جمعیت و افزایش نرخ فرزند آوری باید وجود این تسهیلات بیشتر اطلاع رسانی شود.

مطیعی در ادامه تصریح کرد: در اعطای زمین و تسهیلات فرزند آوری باید دقت لازم صورت گیرد تا بهترین امکانات و فرصت‌ها برای متقاضیان این حوزه منظور شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
تاوقتی که مهریه را نپردازید در زندان خواهید ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
علت مهریه است
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۶:۲۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
صد سال پیش استعمارتوانست با اشغال ایران و بوجود اوردن بحران نان جمعیت ایران را به تحو احسن کتتزل کرد اما امروزه بدون پرداختن کوجکترین هزینه ای و با دستان پرتوان ستاد هدفمند کردن یارانه ها که نتیجه ان ازادسازی قیمت ها و بالا بردن هزینه زندکی بود توانست سیاست استعماری خوذ را به نحو احسن اجرا کند و جالب است که این امر فقط و فقط در ایران اجرا شد
آخرین اخبار