مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: این شرکت به منظور رضایت حداکثری شهروندان سطح استان و ارائه خدمات بهتر و شایستهتر، اقدام به ایجاد و توسعه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ نموده است.
محمد فرهاد افزود: این مرکز با بهرهگیری از نیروهای آموزش دیده و متخصص، نرم افزار هوشمند تحت وب و افزایش اکیپهای عملیاتی، برای ارائه خدمات هرچه بهتر در بخش پاسخگویی، اطلاعرسانی و ثبت درخواستهای فوریتی و غیرفوریتی خدمات وسیعی را به صورت شبانهروزی به شهروندان ارائه میدهد.
وی بیان کرد: عمده حوادث رفع شده مربوط به شکستگی لوله و قطعی آب بوده است و با توجه به قدمت شبکههای اجرا شده در اکثر نواحی شهری، شکستگیها امری طبیعی است، اما با این وجود شرکت آبفا همواره و به تناسب بودجههای در اختیار نسبت به بازسازی و جایگزینی لولههای فرسوده با لولههای مدرن اقدام میکند.
فرهاد خاطر نشان کرد: همه حوادث آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه رصد میشود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه کاهش یابد.