مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد آبفای استان یزد گفت: هزار و ۳۷۳ متر از شبکه توزیع آب شهری و روستایی شهرستان تفت اصلاح و بازسازی شد.

محمد فدوی مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد آبفای استان یزد گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت آب با توجه به افزایش تعداد حوادث پیش آمده بر اثر فرسودگی شبکه آب و همچنین تغییر قطر لوله به دلیل افزایش مصرف آب، هزار و ۳۷۳ متر از شبکه توزیع آب شهرستان تفت در سال گذشته تعویض و بازسازی شد. 

او همچنین از اصلاح ۱۰۰ متر خط انتقال آب این شهرستان با لوله پلی اتیلن ۳۱۵ میلی متری خبر داد و افزود: در اثر سیل سال گذشته مسیر خط انتقال این لوله تخریب شده و احتمال خسارت و قطعی آب وجود داشت به همین منظور پس از اصلاح و لوله گذاری با بتن ریزی مستحکم شد.

مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد آبفای استان یزد بر مدیریت مصرف و توزیع عادلانه آب تاکید کرد و اظهار داشت: ۲ هزار ۹۰۰ متر مرمت آسفالت مسیر حوادث و بازسازی لوله، ۲۳ مورد حمل و نصب شیر فلکه جدید، ۳۱ مورد استاندارد سازی انشعابات قدیمی و فرسوده و سه مورد جابجایی کنتور مشترکین از دیگر اقدامات انجام شده این امور در سال گذشته جهت کاهش هدر رفت آب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار