بهزیستی استان قم براساس اجازه مراجع عظام تقلید آماده دریافت زکات فطره مومنین است.

سید صادق میرئی، مدیر کل بهزیستی قم ضمن تبریک عید سعید فطر و پایان یک ماه بندگی گفت: مراجع عظام تقلید اجازه لازم را برای پرداخت زکات فطریه به مددجویان و اقشار تحت پوشش بهزیستی داده‌اند.

مدیر کل بهزیستی قم ضمن اعلام آمادگی این اداره کل همچون سنوات گذشته جهت جمع‌آوری زکات فطره، نذورات و کفارات مؤمنین و مردم شریف استان ادامه داد: کلیه مراکز بهزیستی در سطح استان اعم از مراکز مثبت زندگی، مراکز شبانه‌روزی، مراکز توان‌بخشی و اجتماعی و ... و پایگاه‌های سیار این اداره کل در اطراف حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، میدان‌ها اصلی و مساجد استان آمادگی دارند تا زکات فطره مؤمنین را جمع‌آوری کرده و در کوتاه‌ترین زمان به دست نیازمندان واقعی برسانند.

مدیرکل بهزیستی قم همچنین افزود: مردم سخاوتمند و نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از کد دستوری # ۹۰۹۰ * ۷۲۴ * و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ برای پرداخت فطریه اقدام کنند همچنین شماره تماس ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ برای راهنمایی دراین‌خصوص در نظر گرفته شده است.

گفتنی است: میزان فطریه امسال برای قوت غالب گندم از سوی مراجع عظام تقلید مبلغ ۷۰ هزار تومان و هر روز کفاره غیرعمد هم ۱۶ هزار تومان اعلام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار