خلجی: القای تزلزل در تیم اقتصادی دولت از جنس اخبار کذب است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دامن‌زدن به انتظارات تورمی از مهمترین راهبرد‌ها در انتشار اخبار کذب است و القاء تزلزل در تیم اقتصادی دولت را باید در این چارچوب تحلیل کرد.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «تروریست‌های اقتصادی همپای تروریست‌های حملات دمشق و چابهار مشغول بمباران افکار عمومی با خبر کذب هستند.

افزایش نااطمینانی و دامن‌زدن به انتظارات تورمی، مهمترین راهبرد آنها در این روز‌ها است. القاء تزلزل در تیم اقتصادی دولت با تولید اخبار جعلی را باید در این چارچوب تحلیل و ردیابی کرد.»

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
تیم اقتصادی دولت با قدرت و با صلابت مشغول تولبد نقدینگی و پایه پولی و فقر و تورم هستند و با عزم راسخ این روش خانه خراب کن را مثل دولتها و مجالس سابق ادامه خواهند داد تا ریشه حرث و نسل مردم ایران را کاملا قطع کنند و در این عزم راسخ نه تغییری هست نه سستی و همچنان ادامه خواهد داشت. البته برای خنثی و دور زدن تحریم ها بکمک چین خبیث و روس ابلیس کبیر انجام میشود و تا زمانی هم که با اروپا و امریکا دشمنی بی انتها وجود دارد همین اش و همبن کاسه هست که هر روز هم بدتر می کنند.زیرا به این راحتی غربی ها از بین نخواهند رفت و این توده مردم ایران هست که دارند مثل قالب یخی ، آنها را در کوره و تنور داغ مصایب عظما نابود می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
گروهک تروریستی جیش العدل که تحت حمایت آمریکا و متحدانش است و هم از طریق خاک پاکستان وارد خاک ایران می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
هر روز قیمتها بالاتر میره
آخرین اخبار