امام جمعه بافق:

جهانی شدن مسئله فلسطین، از دستاورد‌های روز قدس است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: فلسطین پس از دستور امام راحل (ره) مبنی بر برگزاری راهپیمایی روز قدس، بزرگترین مسئله جهان اسلام و ملت‌های مسلمان شد. 

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با تشکر از حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: شما مردم روزه دار باوجود گذشت ۴۴ سال، همچنان پیرو فرمان امام راحل (ره) هستید. 

او افزود: حضور چشمگیر و پررنگ شما مردم نشان دهنده ثبات شما در ولایتمداری است. 

حسینی بیان کرد: فلسطین پس از دستور امام راحل (ره) یک چالش مردمی و بزرگترین مسئله جهان اسلام و ملت‌های مسلمان شد. 

او ادامه داد: دستاورد دوم آن، ایجاد روحیه مقاومت است چراکه وقتی ملت مظلوم فلسطین دیدند، ملت‌های مسلمان دیگر در حمایت از آنها شعار می‌دهند، بر صبر و مقاومت خود افزودند. 

خطیب جمعه بافق گفت: امروز آنقدر جوانان فلسطینی مقتدرانه عمل می‌کنند که رژیم صهیونیستی آنقدری که از جوان فلسطینی می‌ترسد، از موشک نمی‌ترسد. 

او بیان داشت: امروز زن و مرد فلسطینی، جوان، نوجوان و کودک فلسطینی مقاوم است و حتی کودکان فلسطینی در مقابل دوربین رسانه‌ها رجز می‌خوانند. 

حسینی گفت: متاسفانه مسئله بی حجابی در شهر ما قابل اغماض نیست و خواهشم از شما مردم این است که به صحنه بیایید و مردم و مسئولین را حمایت کنید چراکه اگر حمایت مردم باشد، ناهیان از منکر و آمران به معروف مقتدرانه کار خود را انجام می‌دهند. 

او ادامه داد: دستاورد سوم روز جهانی قدس، شکل گرفتن موج اسرائیل ستیزی در جهان است.

امام جمعه بافق گفت: این نکته حائز اهمیت است که ملت ما بداند ما با اسرائیل مخالف هستیم و مقاومت در برابر اسرائیل را ملت ما بنیان نهاد. 

او افزود: دستاورد چهارم روز قدس ولایت پذیری شمامردم است که مهمترین دستاورد هم همین است.

حسینی بیان کرد: ملت ایران هرچه از انقلابشان می‌گذرد، اطاعت پذیری آنها از ولایت بیشتر می‌شود.

او گفت: پنجمین دستاورد این است که اسرائیل را در پرتگاه قرار داده است و اسرائیلی‌ها و رژیم غاصب فهمیده‌اند که چهار پنج سال آینده را نخواهند دید. 

خطیب جمعه بافق همچنین با اشاره به حمله تروریستی راسک گفت: در منطقه راسک تعدادی از مرزبانان پاسداران و نیرو‌های فراجا به شهادت رسیدند که این شهادت را به خودشان تبریک عرض می‌کنیم. 

او تصریح کرد: ملت ما انتظار دارند جواب دندان شکنی به این گروهک داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار