سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان گفت: روز قدس روز اجماع تمام مسلمین جهان بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

 ابوالفضل احمدزاده در حاشیه راهپیمایی روز قدس   بیان کرد: قطعاً امسال این راهپیمایی تأثیرات، هم منطقه‌ای، هم ملی و فراملی خواهد داشت چرا که به تعبیر مقام معظم رهبری روز قدس روز متعلق به جوامع مسلمین تلقی می‌شده؛ ولی امسال تمام جامعه جهانی را دربرگرفته است.
 
 وی با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و اقدام تروریستی روز گذشته در شهرستان‌های راسک و چابهار که منجر به شهادت مدافعان امنیت شد، افزود: ضمن تسلیت به خانواده‌های یکایک این شهدای معزز به‌خصوص به خانواده‌های شهدای استان سیستان و بلوچستان که هم ما را داغ‌دار کردند و از طرف دیگر بر اجماع یکایک نهادهای نظارتی و امنیت و اطلاعاتی افزوده، قطعاً انتقامی که از این دشمنان به عمل خواهد آمد انتقامی سخت خواهد بود.
 
 احمدزاده خاطرنشان کرد: نکته نهایی که بسیار مهم است این است که سیستان و بلوچستان استان وفاق ملی و وحدت بین تمام توده‌های مردمی به‌خصوص برادران اهل‌سنت و تشیع است و دشمن این خواب را نخواهد دید که بین ما تفرقه ایجاد شود.

برچسب ها: دادستان ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار