مدیرکل نظارت و هماهنگی بر امور خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی همه‌جانبه شهرداری در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم روز جهانی قدس خبر داد.

سید محسن میرهادی،مدیرکل نظارت و هماهنگی بر امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آماده‎باش نیرو‎های خدماتی، فضای سبز و ستادی شهرداری قم جهت برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع شهید راه قدس محسن صداقت اظهار داشت: به‌منظور آماده‌سازی شهر مقدس قم برای حضور پرشکوه شهروندان در مراسم راهپیمایی، با بهره‌گیری از توان و امکانات حمل‌ونقل عمومی و فضاسازی تبلیغی سطح شهر و استفاده از ظرفیت‌های مدیریت شهری از قبیل پرتابل‌ها، بیلبورد‌ها و عرشه‌های پل و. با محوریت بیانات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس برنامه‌ریزی‌های لازم در تمام مناطق و سازمان‌های تابعه در این روز صورت گرفته است.

وی از آمادگی و همکاری همه‌جانبه شهرداری با نیروی انتظامی، پلیس راهور، مصلی قدس، صداوسیمای مرکز قم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جهت آماده‎سازی سیستم صوت، اعزام بالابر و خودرو‌های مورد نیاز جهت حمل سیستم صوت و تصویر‎برداری مراسم، برپایی ایستگاه‏های فرهنگی در مسیر راهپیمایی، ایمنی و تنظیف محیط، پیش‌بینی ایستگاه‌ها و تانکر‌های آب جهت وضو و فعالیت‎های اکیپ‏های مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در راستای کنترل ناهنجاری‎های اجتماعی از قبیل سد معبر و متکدیان و... حرم کریمه اهل‌بیت (س) خبر داد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به خیل عظیم حضور راهپیمایان، در راستای خدمات‎رسانی مطلوب به شهروندان و راهپیمایان در سطح مناطق هشتگانه با محوریت هسته مرکزی شهر، پیرامون حرم کریمه اهل‌بیت (س) جهت کنترل تنظیف محیط شهری، مناسب‎سازی محیط شهری از طریق آذین‌بندی، نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، پرچم‎های الوان‎ها و بنر‌های متناسب با این ایام در میادین، معابر و شوارع اصلی و همچنین نظافت، شستشو و آماده‎سازی سرویس‎های بهداشتی و نصب بنر اطلاع‌رسانی در مسیر‌های راهپیمایی و محیط‎های پیرامون حرم مطهر و مصلی قدس برای برگزاری هرچه مطلوب‎تر مراسم روز قدس و آماده‎سازی امور شهر آماده هستند.

وی با اشاره به فعالیت نیرو‌های سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در راستای افزایش ضریب ایمنی شهر در این روز گفت: در راستای تأمین ایمنی مراسمات، اکیپ‎های سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی در هسته مرکزی شهر پیرامون حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) و خیابان شهدا و مصلی قدس، در قالب اکیپ‎های پیاده و خودرویی به همراه ماشین‌آلات، تجهیزات آتش‎نشانی، موتورسیکلت‌های EFT و ایستگاه‏های آتش‌نشانی آماده خدمات‎رسانی مطلوب در مواقع ضروری هستند.

میرهادی در ادامه خدمات‏دهی وسایط نقلیه عمومی در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: در جهت خدمات حمل‌ونقل عمومی، سازمان اتوبوس‎رانی از ساعت ۷:۰۰ صبح تا پایان مراسم راهپیمایی روز قدس به‌صورت رایگان سرویس‌دهی خواهند نمود و سازمان تاکسی‏رانی در این ایام در آماده‎باش کامل هستند.

 وی با تشریح برنامه‌های شهرداری برای برگزاری باشکوه روز جهانی قدس افزود: همزمان با قرار گرفتن در ایام روز قدس، پرچم فلسطین اشغالی به‌عنوان نماد اعلام همبستگی ملت ایران و به‌ویژه مردم شریف استان قم با ملت مظلوم فلسطین در برج پرچم میدان شهدای هفتاد دو تن به اهتزاز در آمد.

برچسب ها: شهرداری قم ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
تاحالا اینهمه اتوبوس برای خدمات به راهپیمایی ندیده بودم استاندارمحترم متشکریم
آخرین اخبار