انگلیس و فرانسه در حال آماده شدن برای اعزام نیرو به اوکراین هستند

وزارت خارجه آمریکا فاش کرد پس از کمبود نیرو انگلیس، فرانسه و کشور‌های شمال اروپا در حال آماده شدن برای اعزام سری سربازان خود به اوکراین هستند.

ادوارد لوتواک مشاور وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که انگلیس، فرانسه و کشور‌های اروپای شمالی مخفیانه برای اعزام نیرو به اوکراین آماده می‌شوند.

براساس گزارش اسپوتنیک، لوتواک در مقاله‌ای نوشت: انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها، همراه با کشور‌های شمال اروپا، مخفیانه آماده می‌شوند تا نیروها، اعم از واحد‌های ویژه کوچک و پرسنل پشتیبانی که ممکن است دور از خط مقدم باقی بمانند را، به اوکراین بفرستند.

 به گفته او، کشور‌های ناتو به زودی باید به اوکراین نیرو بفرستند، زیرا کی‌یف نیروی کافی ندارد. در غیر این صورت، ناتو مجبور به پذیرش یک شکست فاجعه بار خواهد شد.

این مقام آمریکایی خاطرنشان کرد که نیرو‌های ناتو مجبور نیستند در نبرد‌ها شرکت کنند، بلکه می‌توانند به سادگی نیرو‌های تازه نفس را آموزش دهند و تجهیزات را تعمیر کنند، بنابراین به همکاران اوکراینی خود اجازه می‌دهند به درگیری‌های نظامی بروند.

 این کارشناس توضیح داد که در این مورد، کشور‌های اروپای غربی باید اصلاحاتی را در نیرو‌های مسلح خود انجام دهند، از جمله بازگشت خدمت اجباری سربازی.

 در پایان فوریه، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه گفت که پاریس تمام تلاش خود را برای جلوگیری از پیروزی روسیه در این جنگ انجام خواهد داد. او در عین حال گفت که سران کشور‌های اروپایی در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین گفتگو کردند، اما هنوز توافقی حاصل نشده است.

 بعدها، رئیس جمهور فرانسه که مورد انتقاد شدید متحدان ناتو و رهبران همه احزاب سیاسی در داخل کشور قرار گرفت، سخنان خود را کاملاً سنجیده و بجا توصیف کرد. او همچنین خاطرنشان کرد که فرانسه در مورد کمک به کی‌یف مرز و خط قرمز ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
بازی داره به جاهای حساسش میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
مزدور کم آوردن
Iran (Islamic Republic of)
انگلیس و فرانسه در حال آماده شدن برای اعزام نیرو به اوکراین هستند/ و باز هم انگلیس و فرانسه هیچ غلطی نمی توانند بکنند
۱۴:۵۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
انگلیس و فرانسه در حال آماده شدن برای اعزام نیرو به اوکراین هستند/ و باز هم انگلیس و فرانسه هیچ غلطی نمی توانند بکنند
آخرین اخبار