خانه‌های هلال زنجان هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان توزیع کرد

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت:خانه‌های هلال استان یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان محلات کم برخوردار روستایی توزیع کرد.

حکمت اله هاشمی با بیان اینکه خانه‌های هلال زنجان هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان توزیع کرد گفت: این بسته های معیشتی به همت ۳۰ خانه هلال با همکاری و تعامل خیرین و نیکوکاران در شهرستان های زنجان، ابهر و خدابنده در میان یک هزار خانواده کم برخودار توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: این بسته ها در میان خانواده هایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند اما نیازمند هستند، توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: خیرین، نیکوکاران و همه مردم نوعدوستی از طریق خانه های هلال به جمعیت هلال احمر استان اعتماد و در تامین بسته های معیشتی کمک کردند.

هاشمی تاکید کرد: هلال احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک های خیرین بخشی از نیازهای نیازمندان را مرتفع می کند.

وی یادآوری کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، اعضای خانه‌های هلال شهرستان های زنجان، ابهر و خدابنده در توزیع و بسته ‌بندی افطاری همکاری دارند و روزه‌ داران در ماه مبارک رمضان میهمان سفره افطار می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: بسته های معیشتی توزیع شده شامل برنج، روغن، اقلام بهداشتی، رب گوجه فرنگی، کنسرو لوبیا، تن ماهی، سویا، ماکارونی، چای خشک، خرما و گوشت مرغ بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.