بیش از یک تن و ۳۶۵ کیلوگرم مواد مخدر در لرستان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: بیش از یک تن و ۳۶۵ کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.

 سردار یحیی الهی  اظهار داشت: از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ماموران انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۴۱ قاچاقچی، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در سطح استان شدند.

وی افزود: در این رابطه ۳۱ قاچاقچی و ۲۱۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر و در این رابطه ۴۸ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف بیش از یک تن و ۳۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم سنتی و صنعتی از افراد دستگیر شده تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶۹ درصد افزایش کشف مواد مخدر داشته ایم که این نشان از عزم و قاطعیت پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر است.

سردار الهی گفت: مبارزه قاطع و بی امان پلیس با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس بوده و با اشراف خوب اطلاعاتی و تعامل خوبی که با دستگاه قضایی است، روز‌های سختی در افراد مجرم است.

کشف ۱۰۸ میلیارد تومانی کالای قاچاق در لرستان

فرمانده انتظامی استان از تشکیل ۵۱۱ پرونده قاچاق و کشف ۱۰۸ میلیارد تومانی کالای قاچاق در ایام نوروز خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال با تدابیر و تمهیدات لازم و در کنار سایر ماموریت‌ها و در راستای مبارزه با مخلان نظام اقتصادی از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ الی ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ با تلاش‌های صورت گرفته تعداد ۵۱۱ پرونده قاچاق تشکیل و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

وی با اشاره به انهدام ۱۳ باند قاچاق کالا و دستگیری ۳۹۹ نفر قاچاقچی افزود: در این رابطه تعداد ۹۶ دستگاه خودرو حامل قاچاق شامل ۶۳ دستگاه خودرو سواری (شوتی) و ۳۳ دستگاه خودرو سنگین توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: ارزش محموله‌های و کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان برآورد شده است که از نظر ریالی۱۷۷ درصد افزایش کشف نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

 

برچسب ها: مواد مخدر ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.