محکومیت مردم بندر صیادی تنگ کنارک در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی و نظامی چابهار و راسک

مردم بندر صیادی تنگ کنارک حرمت شکنی گروهک جیش الظلم در ماه مبارک رمضان و حمله تروریستی به مقر انتظامی و نظامی چابهار و راسک را محکوم کردند.

شورای اسلامی بندر صیادی تنگ شهرستان کنارک در پی حرمت شکنی گروهک جیش الظلم در ماه مبارک رمضان با حمله تروریستی به مقر‌های نظامی و انتظامی شهرستان‌های چابهار و راسک، این اقدام را به شدت محکوم کرده و متن ذیل را ارسال نموده اند.

خوشبختانه حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر‌های نظامی و انتظامی چابهار و شهرستان راسک ناموفق بود.

این حرکت بی شرمانه گروه تروریستی در ماه مبارک رمضان را محکوم مینمائیم و اعلام می‌کنیم.
ما مردم استان سیستان و بلوچستان همیشه انزجار و نفرت خود را نسبت به این گروهک تروریستی که از رژیم جعلی صهیونیستی دستور میگیرد اعلام داشته و با هر گونه حرکتی که باعث ناامنی استان شود، مخالفت خود را اعلام خواهیم کرد.

شورای اسلامی دهستان بندرتنگ
مدیریت بهره بردار بندر صیادی تنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد اکرم حوتی
۱۴:۰۵ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
خواهش میکنم مسولین محترم این متن بخونیدو پیگیر موضوع باشید....یکی از عامل اصلی فروش فشنگ و مهمات در روستا حومه کنارک دستگیر شده اما وی را با ضمانت ازاد کردن و هم جریمه کردن...این یعنی بازدارندگی نبودن قانون هست...نیرو ها جان بر کف و حافظان امنیت در تلاش دستگیری هستن اما دستگاه قضایی با رافت اسلامی با این افراد شرور برخورد میکنه...نباید با اشرار و گروهک رحم کرد...امروز مبینید چه جوانانی شهید شدن .و چقد خانواده شهید داغ دار شد.....این شرور کارش فروش فشنگ در محل بوده..همیشه توزیع میکردع تا اخرش گرفت شده با فشنگ..اما با کفالت آزاد شد و حالا جریمه شده مجدد فروش ادامه داده اما حواستش الان جمع هست