جذب و ساماندهی نیروی انسانی داوطلب از اولویت‌های مهم هلال‌احمر است

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: جذب و ساماندهی نیروی انسانی داوطلب از اولویت‌های مهم هلال‌احمر است.

بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای، مسجد امام خمینی (ره) شهرستان ابرکوه، شهید جاویدالاثر متوسلیان شهرستان تفت، سه چاهون شهرستان بافق، تنگ چنار شهرستان مهریز و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات و آنست استان یزد بازدید کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات در بازدید از پایگاه جاده‌ای شهید جاویدالاثر متوسلیان شهرستان تفت، ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات، بیان کرد: نجات گران هلال‌احمر سرمایه‌های عظیمی هستند که باید با برنامه‌ریزی دقیق آنها را حفظ کرد تا در مأموریت‌ها بتوان با کیفیت هرچه بهتر از این نیروهای عملیاتی بهره برد.

محمودی با اشاره به شرایط سختی کار امدادگران در حوادث تصریح کرد: آموزش و تجهیزات نوین، دو رکن اساسی جمعیت هلال‌احمر است.

وی در ادامه افزود: جذب و ساماندهی نیروی انسانی داوطلب از اولویت‌های بسیار مهم جمعیت هلال‌احمر است.

محمودی در ادامه سفر به یزد در دیدار با نجات گران تیم‌های واکنش سریع، توانا، آنست و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان یزد، گفت: خدمت‌رسانی جمعیت هلال‌احمر برای زمانی است که افراد کم‌برخوردار نیاز به کمک دارند، اعضای جمعیت هلال‌احمر نیز با ایثار و فداکاری خود که روز به روز در حال رشد است، در خدمت هموطنان هستند که این امر بسیار ارزشمند است.

رئیس سازمان امداد و نجات بیان کرد: قدردان زحمات برادران و خواهرانی هستیم که در این ایام از تفریح و استراحت خود گذشتند تا به مردم خدمت کنند.

در این دیدار امدادگران و نجات گران هلال‌احمر یزد، مشکلات و مسائل خود را بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار