اتخاذ تمهیدات ترافیکی ویژه در کرج برای روز جهانی قدس

معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری کرج گفت: جهت روان سازی ترافیک و تامین ایمنی و رعایت نظم در آمد و شدها برنامه ریزی‌های مناسبی انجام شده و تمهیدات ترافیکی ویژه ای داریم.

مجتبی عسگری در جلسه هماهنگی مدیریت ترافیکی روز جهانی قدس در کرج در جمع مدیران گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور با دستگاه‌های اجرایی و نیروهای دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.

وی مطرح کرد: جهت روان سازی ترافیک و تأمین ایمنی و رعایت نظم در آمد و شدها برنامه ریزی‌های مناسب و خوبی انجام شده است و در این روز مهم تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای وجود دارد که امیدواریم با برگزاری این جلسات مرتبط، بتوانیم بیشترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه دهیم.

در این جلسه محوری ترین اقدامات اجرایی در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان سازمان‌های مرتبط در برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس نیز به بیان دیدگاه‌ها و اقداماتی که قرار است در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان انجام شود ایراد نظر کردند.

همچنین چینش و مسیرهای خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاه‌های فعال و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین شد. علاوه بر کرج در شهرهای اقماری نیز مدیریت ترافیکی لازم پیش بینی و ضوابط اجرایی در کنار دستورالعمل تبیینی وزارت کشور به شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.