رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۳ هزار ثوب البسه قاچاق خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری البسه خارجی در انباری در خیابان مولوی تخلیه و دپو شده است که این کالا‌های خارجی توسط خودرو‌های شوتی از شهرستان‌ها به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شوند.

سرهنگ افشاری گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده و مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع شلوار زنانه خارجی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته است و مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند.

این مقام انتظامی گفت: کالا‌ها شامل انواع پوشاک به تعداد ۱۳.۶۰۸ ثوب انواع شلوار زنانه محصول کشور چین بوده است که در همین راستا سوله انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل شد و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرده اند، گفت: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۵:۴۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
انتظامی دادستانی باید جلوگیری کنندازلباسهای نامناسب دربوتیک هاشدیدابرخوردشود
آخرین اخبار