صدا و سیمای خراسان جنوبی امسال با دست پر، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان را به بینندگان و شنوندگان ارائه کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: صدا و سیمای استان امسال به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد خدمات سفر استان با یک برنامه ریزی مناسب، مخاطبان را بیشتر از سال گذشته با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان در دو سطح ملی و استانی آشنا و برنامه‌ها و اقدامات نوروزی دستگاه‌های خدمات رسان را به مردم معرفی کرد.

آینه دار افزود: در طرح نوروزی امسال تا ۱۳ فروردین در حوزه سیمای خاوران ۴ هزار و ۲۵۰ دقیقه برنامه تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در رادیو خاوران نیز ۵ هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه تولید و پخش شد که افزیش ۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

مدیرکل صدا و سیمای استان همچنین افزود: معاونت فضای مجازی صدا و سیمای استان نیز امسال با تولید ۱۲۶ عنوان برنامه، جاذبه‌های بکر گردشگری استان را به مخاطبان عرضه کرد که این تولیدات افزایش ۳۵ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

آینه دار افزود: در معاونت خبر صدا و سیمای استان نیز ۲۷۰ دقیقه برنامه مرتبط با ستاد خدمات سفر استان و معرفی جاذبه‌های گردشگری تولید و پخش شد که ۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه مخاطبان، خراسان جنوبی را امسال بیشتر شناختند گفت: نوروز امسال جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان از قاب شبکه‌های سراسری به صورت متفاوت تری انعکاس داده شد و ۲۲ مورد ارتباط با شبکه‌های سراسری مجموعاً به مدت ۶۹۰ دقیقه برقرار شد که ۲۱ ارتباط مجموعاً به مدت ۶۳۰ دقیقه با شبکه خبر و یک مورد ارتباط با شبکه یک سیما به مدت ۶۰ دقیقه را شامل می‌شود و ۱۱ برابر افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

مدیرکل صدا و سیمای استان با بیان اینکه در حوزه رادیو هم ۴۹ مورد ارتباط با شبکه‌های استانی و سراسری به مدت ۲۶۵ دقیقه برقرار شد افزود: در ۳۹ مورد ارتباط با شبکه‌های استانی به مدت ۳۹۰ دقیقه و ۱۰ مورد با شبکه‌های سراسری به مدت ۷۰ دقیقه خدمات و اقدامات شاخص دستگاه‌های متولی سفر‌های نوروزی اطلاع رسانی و فرهنگسازی شد که تولیدات نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.