رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

راهپیمایی روز قدس در ۲۴۰ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۲۴۰ شهر و روستای استان بوشهر برنامه ریزی شده که در مراکز شهرستان به مصلی نماز و در روستا‌ها به مساجد اصلی ختم می‌شود.

حجت الاسلام یوسف جمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنایت وحشیانه رژیم جعلی و کودک‌کشان صهیونیستی نشان از درماندگی و شکست این رژیم غاصب است.

وی افزود: بر اساس وعده الهی به‌زودی طومار رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی در هم پیچیده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: جنایت اسرائیل غاصب و جنایتکار در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که سبب شهادت تعدادی از مستشاران ارشد نظامی ایران و همراهان آنان شد بدون شک بی پاسخ نخواهد ماند.

جمالی ادامه داد: جمعه این هفته شاهد برگزاری روز جهانی قدس در سراسر دنیا خواهیم بود و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان با اتحاد و وحدت جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

وی بیان کرد: مردم جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس به خیابان‌ها می‌آیند و همبستگی خود را با ملت فلسطین نشان می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر یادآور شد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بوشهر از ساعت ۱۰:۰۰ از مسجد توحید آغاز و تا مصلای نماز جمعه ادامه دارد.

جمالی ادامه داد: در مراکز شهرستان‌ها این راهپیمایی تا مصلای نماز و در روستا‌ها به مساجد اصلی ختم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار