اجرای پویش ملی حمایت از کودکان نیازمند در سمنان

پویش ملی حمایت از کودکان نیازمند با هدف حامی یابی با استقرار بیش از ۱۹۰ پایگاه ویژه در بارگاه مطهر امامزاده‌ها و محل برگزاری آئین‌های شب قدر و مساجد و اماکن مذهبی استان سمنان آغازشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: ۲۸ پایگاه ویژه کمیته امداد و ۱۶۰ پایگاه مراکز نیکوکاری و تعدادی پایگاه از استان سمنان در شهر‌های تهران و مشهد با پویش‌هایی نظیر ماه مهربان را کامل کنیم و همدلی با کودکان بی بضاعت از عموم مردم و خیرین جهت پذیرش فرزند معنوی جهت حمایت مالی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ثبت نام می‌کنند.

محمدحسین ذوالفقاری از استقبال مردم از این پویش‌ها بخصوص در شب‌های قدر خبر داد و گفت: علاوه بر این پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد، علاقمندان می‌توانند بصورت غیر حضوری نیز با ارسال عدد ۰۲۳ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و نیز مراجعه به آدرس Ekram.emdad.ir برای حمایت از ایتام و کودکان بدسرپرست و نیازمند اقدام کنند.

به گفته وی هم اکنون افزون بر ۲۰ هزار حامی در استان سمنان از ۶ هزار فرزند معنوی خود در طول سال حمایت می‌کنند.

ذوالفقاری افزود: روند ثبت نام بسیار ساده است و هر فردی با هر میزان توانایی مالی می‌تواند در این طرح شرکت کند و کمسئولیت یک یا چند فرزند را بپذیرد و ماهانه مبلغ مورد نظر خود را به حساب اختصاصی فرزند معنوی خود واریز کند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان خاطرنشان کرد: این حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی ماهانه کمک‌های غیر نقدی خود را در مناسبت‌ها نظیر بازگشایی مدارس با بسته آموزشی و ایام دیگر سال با بسته‌های غذایی و معیشتی به فرزندان خود اهداء می‌کنند و نیز هر سال جشن آرزو‌ها به منظور برآورده کردن آرزو‌های این کودکان با مشارکت حامیان اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار