کشف بیش از ۳۱۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در آذربایجان‌غربی

از آغاز امسال در آذربایجان‌غربی ۲ هزار و ۸۷ معتاد متجاهر دستگیر شده و بیش از ۳۱۵ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شده است.

سرهنگ سامان غنی‌زاده جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به طرح نوروزی ۱۴۰۳ گفت: در این مدت ۱۱۹ نفر توزیع کننده و ۱۵ نفر قاچاقچی دستگیر شده و ۳۱۵ کیلو و ۱۵۵ گرم انواع موادمخدر کشف شده است.

وی افزود: در اجرای طرح تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر هنجارشکنان قانون‌گریزان و مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح آذربایجان‌غربی و با هماهنگی قضایی برنامه‌ریزی و با به‌کارگیری بیش از ۲ هزار گشت محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف استان عملیاتی شد.

سرهنگ غنی‌زاده اضافه کرد: به دنبال اجرای این طرح از آغاز سال جدید در سطح استان ۲ هزار و ۸۷ نفر معتاد متجاهر دستگیر شده و با دستور مراجع قضایی تحویل مراکز بازپروری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در این طرح ۱۱۲ فقره سرقت در سطح استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش و با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی وقوع سرقت ۳۴ درصد نسبت به مشابه پارسال کاهش داشته است.

وی با اشاره به دستگیری ۱۱۹ نفر توزیع‌کننده و ۱۵ نفر قاچاقچی و کشف ۳۱۵ کیلو و ۱۵۵ گرم انواع موادمخدر در این طرح خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: اجرای طرح امنیت اجتماعی و جمع‌آوری معتادان متجاهر و توزیع کنندگان به صورت مستمر در استان ادامه خواهد داشت و از شهروندان انتظار داریم خادمان خود در مجموعه پلیس را در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.