مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: تعداد سفر‌های برون شهری در استان ۲ درصد افزایش یافته است.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: مسافران جابه‌جا شده از سوی ناوگان حمل و نقل مسافر استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن ۸ درصد رشد داشته است.

او افزود: پارسال ۲ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۲۷۱ مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان جابه‌جا شدند و جابه‌جایی این تعداد مسافر در قالب ۱۷۴ هزار و ۳۷۸ سفر انجام شده که تعداد سفر‌ها نیز رشد ۲ درصدی دارد.

جلال زاده عنوان کرد: یک میلیون و ۶۲۲ هزار و ۵۷۱ مسافر هم درون استان جابه‌جا شده اند که این تعداد نسبت به سال قبل‌تر ۶ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جابه‌جایی این تعداد مسافر در قالب ۸۵ هزار و ۶۰۱ سفر انجام شده که نسبت به سال قبل از نظر تعداد سفر‌ها کاهش ۲ درصدی دارد.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: همچنین پارسال سواری‌های کرایه ۵۱ هزار و ۶۷۵ سفر را با جابه‌جایی ۱۸۵ هزار و ۴۹۱ نفر انجام دادند که از نظر تعداد مسافر یک درصد رشد داشته است.

جلال زاده تصریح کرد: در این مدت ۳۷ هزار و ۱۰۲ سفر با مینی بوس در استان انجام شده که در این سفر‌ها ۲۹۳ هزار و ۲۰۹ نفر جابه‌جا شده اند و تعداد مسافر نسبت به سال قبل‌تر رشد ۴ درصدی دارد.

هزار و ۴۵۴ راننده در بخش مسافر استان شاغل هستند و ۳۰۵ دستگاه سواری کرایه، ۲۲۹ دستگاه مینی بوس و ۲۸۴ دستگاه اتوبوس کار جابه‌جایی مسافران از مبدأ ۱۵ پایانه عمومی و خصوصی خراسان جنوبی را انجام می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.