معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم:

بیش از ۱۱ میلیون مسافر نوروزی وارد استان قم شده‌اند

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم از ورود بیش از ۱۱ میلیون مسافر به استان و بیش از ۱۰ میلیون مسافر به شهر قم خبرداد و گفت: در مجموع ۲۶۴ هزار و ۴۶۷ نفر در اقامتگاه‌های رسمی، بوستان‌ها، مدارس، اماکن ورزشی، حرم مطهر، جمکران، بقاع، مساجد و خیریه‌ها اسکان داده شده‌اند.

 ابوالقاسم مقیمی، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم:   در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ بیش از ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار مسافر وارد استان قم شده است، اظهار کرد: جمعیت مسافران وارد شده به شهر قم طی این بازه زمانی به بیش از ۱۰ میلیون و ۱۸۱ هزار نفر رسیده است.

وی از اسکان ۲۶۴ هزار و ۴۶۷ مسافر نوروزی در قم یاد کرد و افزود: بیش از ۸۰ هزار نفر در اقامت‌گاه‌های رسمی استان، ۴۷ هزار نفر در بوستان‌ها و پارک‌ها، ۵۵ هزار نفر در مدارس و مراکز آموزش و پرورش، سه هزار و ۹۵۰ نفر در اماکن ورزشی، هشت هزار و ۲۵۰ نفر در بقاع متبرکه، هفت هزار و ۷۵۰ نفر در مساجد و تکیه‌ها، هفت هزار نفر در خیریه‌ها، ۲۷ هزار و ۲۸۰ نفر در حرم مطهر و ۲۷ هزار و ۹۷۵ نفر در جمکران اسکان داشته‌اند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم از وقوع دو هزار و ۳۹۷ مورد تصادف طی ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خبرداد و گفت: ۵۷۴ نفر در این تصادفات مجروح و ۱۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار