دیدار نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد با امیرعبداللهیان

سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل متحد در این دیدار گزارشی از آخرین روند رویداد‌ها و تحولات محل مأموریت خود به خصوص در ابعاد مختلف بین‌المللی و نیز فعالیت‌ها و تلاش‌های نمایندگی کشورمان در حوزه مسائل بین‌المللی مرتبط با سازمان ملل متحد و نهاد‌های زیر مجموعه این سازمان را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار بر اهمیت نقش آفرینی تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران و حضور فعال در صحنه‌های بین المللی، همچنین بهره برداری از ظرفیت سازمان ملل متحد در راستای پیشبرد اهداف و تحقق منافع ملی کشورمان بر اساس منویات و ضوابط و شاخص‌های مورد تأیید مقام معظم رهبری بویژه بهره‌گیری از ظرفیت دیپلماسی بین‌المللی و دیپلماسی عمومی برای تبیین اقناع کننده منطق رویکرد‌های کشورمان در مسائل مختلف مرتبط با سیاست و روابط خارجی تاکید کرد و توصیه‌های لازم در این زمینه را ارائه نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
آقای وزیر این تحریم را درست کن این وضع اقتصادی گرانی تورم نابودی پول ملی را درست کن تا که شعار جلسه سه سال گذشته گرانی هر روز نود درصد جامعه را نابود کرده مشکل سوی مدیران است کو تورم تک رقمی
آخرین اخبار