۴۶ سری جهیزیه به نوعروسان مرزنشین سردشتی اهدا شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: ۴۶ سری جهیزیه در راستای کمک به امر ازدواج و تشکیل خانواده به افراد زیرپوشش این نهاد در این شهرستان مرزی اهدا شد.

حسین خضری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: هر کدام از سری جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای ضروری ایرانی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی بوده که در مجموع حدود ۲۱ میلیارد یال برای آنها هزینه شده است.

وی بیان کرد: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: با احتساب این مرحله پارسال ۱۴۹ سری جهیزیه با ارزش بیش از ۶۷ میلیارد ریال به نوعروسان واجد شرایط این شهرستان اهدا شده است.

خضری با دعوت از خیّران نیکوکار برای مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان گفت: حمایت‌های کمیته امداد از نوعروسان و زوج‌های جوان مددجو علاوه بر کمک هزینه جهیزیه برخی برنامه‌های مشاوره‌ای، آموزشی و فرهنگی را نیز شامل می‌شود.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت آماده دریافت هرگونه کمک نقدی و غیرنقدی برای تامین جهیزیه نوعروسان در این شهرستان است.

بیش از ۴ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۵ هزار نفر در قالب معیشت بگیر و چند خدمتی، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سردشت هستند.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.