تاریخ معرفی گوشی‌های سری هواوی P70 لو رفت

طبق اسکرین‌شات فاش‌شده، هواوی گوشی‌های سری P70 را در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معرفی خواهد کرد.

طبق اسکرین‌شات فاش‌شده، هواوی گوشی‌های سری P70 را در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معرفی خواهد کرد. این تصویر در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده و طراحی ظاهری این گوشی را به نمایش می‌گذارد. البته هنوز نمی‌توان به‌طور قطعی این عکس را تأیید کرد، زیرا هنوز بسیاری از منابع معتبر اظهار نظری درباره این تصویر نکرده‌اند.

به گزارش GSMArena، حداقل ۴ نسخه از سری P70 هواوی وارد بازار می‌شود. این چهار نسخه شامل نسخه‌های استاندارد، پرو، پرو پلاس و Art می‌شود.

مشخصات احتمالی سری P70 هواوی

در زمینه صفحه‌نمایش، هواوی P70 از نمایشگر ۶.۵۸ اینچی OLED LTPO بهره می‌برد، اما ۳ گوشی دیگر صفحه نمایشی ۶.۷۶ اینچی OLED LTPO خواهند داشت. دوربین سلفی هر چهار گوشی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین اصلی نیز برای هر ۴ مدل رزولوشنی برابر با ۵۰ مگاپیکسل خواهد داشت.

انتظار می‌رود همه این گوشی‌ها از چیپست Kirin ۹۰۰۰S بهره ببرند. این تراشه با فرآیند ۷ نانومتری SMIC ساخته شده است. درحال‌حاضر این موضوع تحت بررسی است که آیا هواوی در ساخت این تراشه قوانین صادرات ایالات‌متحده را زیر پا گذاشته است یا خیر.

بلومبرگ ادعا می‌کند که این شرکت قبل از اینکه توسط آمریکا تحریم شود، تجهیزات مورد نیاز برای ساخت تراشه‌های پیشرفته را خریداری کرده بود. همچنین شرکت SMIC نیز به اتهام ارتباط و همکاری با ارتش چین، در سال ۲۰۲۰ توسط آمریکا تحریم شد.

البته هواوی بی‌توجه به این حواشی، قدرتمندانه در دنیای موبایل و گجت‌ها درحال ساخت و توسعه محصولات مختلف است. این شرکت به‌تازگی مچ‌بند هواوی بند ۹ را با رنگ‌های مختلف و شارژدهی ۲ هفته‌ای معرفی کرد. همچنین گوشی‌های تاشو این کمپانی به‌قدری موفق عمل کرده‌اند که شاید به‌زودی در بازار گوشی‌های تاشو از سامسونگ پیشی می‌گیرد.

منبع: دیجیاتو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار