تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور استان در شب‌های قدر را تشریح کرد.

محمدعلی بزی بیان کرد: در شب‌های قدر جهت بهره‌مندی از فیوضات این شب‌ها، پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان به‌منظور نظم‌بخشی به آمدوشد و کاهش حجم ترافیک با به‌کارگیری حداکثری نیروها، ضمن پوشش ترافیکی معابر در صورت لزوم در اطراف مساجد و حسینیه‌ها مکان‌های برگزاری مراسمات شب‌های قدر اقدام به ایجاد تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی مقطعی خواهد کرد.

 وی افزود: عوامل پلیس راهور از ساعات شروع تا پایان مراسمات شب‌های قدر در سطح معابر مستقر بوده پوشش‌های ترافیکی جهت تسهیل و عبور و مرور شهروندان در صورت ضرورت محدودیت‌های لازم را به اجرا خواهند گذاشت.

رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: رانندگان جهت جلوگیری از انسداد معابر و نظم‌بخشی به پارک خودروها در حاشیه معابر و حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور از توقف‌هایی نظیر دوبله، در حریم تقاطع‌ها پارک در محل‌های ممنوع که باعث کندی حرکت می‌شود، خودداری کنند.

 بزی تسریع کرد: باتوجه‌به تردد عابران پیاده با پوشش‌های تیره‌رنگ و دید محدود حین تردد در سطح معابر رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی و با توجه کافی به جلو حرکت کنند.

 وی در پایان گفت: باتوجه‌به افزایش تراکم ترافیک در ساعات غروب و نزدیک‌شدن به اذان مغرب و در پی آن صرف افطار، همچنین مراسمات شب‌های قدر، رانندگان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و سفرهای درون‌شهری خود را طوری برنامه‌ریزی کنند که مجبور به عجله و شتاب در رانندگی نشوند؛ و نهایت همکاری را با پلیس مستقر در معابر داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار