رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از اجرای پویش اجتماعی نه به تخلف رانندگی در سفر‌های نوروزی به همراه اعطای جوایز به رانندگان قانونمند خبر داد.

سرهنگ علی رضایی گفت: با هدف بهره گیری از ظرفیت‌های اجتماعی برای مشارکت کاربران ترافیکی در حوزه رعایت دقیق مقررات و کاهش تصادفات در سفر‌های نوروزی، پویش اجتماعی نه به تخلف در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

وی افزود: عنوان کلی این طرح نه به تخلف رانندگی در سفر‌های نوروزی و شعار آن سالم برگردیم در نظر گرفته شده است و عموم شهروندان و رانندگان می‌توانند شماره پلاک خودرویی را که در ایام نوروز پیمایش جاده‌ای داشته و فاقد تخلف می‌باشد، به شماره ۰۹۹۹۹۵۴۳۰۳۶ در پیام رسان‌های سروش و ایتا ارسال کنند تا پس از بررسی از سوی مرکز اجرائیات راهور فراجا، مشمول قرعه کشی و دریافت جوایز شوند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان تصریح کرد: برای این پویش، پوستری نیز طراحی شده که به منظور اطلاع رسانی و مشارکت حداکثری شهروندان در حوزه‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، جراید و تبلیغات محیطی منتشر می‌شود تا شاهد مشارکت حداکثری در این پویش و رعایت دقیق مقررات عبور و مرور در همه محور‌های درون و برون شهری باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار