منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای تشکل‌های کشاورزی استان در اتاق اصناف کشاورزی با تاکید بر اینکه مسئله آب، مسئله اول استان است گفت: در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، شرب و محیط زیستی باید حقابه‌های استان قم مشخص و پیگیری شود.

حجت الاسلام روان بخش با بیان اینکه ما امروز با مشکل بحران آب رو به رو، و در زمینه تخصیص حقابه‌های استان قم با بی مهری‌هایی مواجه هستیم گفت: برای پیگیری مشکلات قم باید با همفکری، هماهنگی بین مسئولان استان هماهنگی برقرار، و در قالب کارگروه تخصصی راه‌های اختصاص حقابه‌های استان قم پیگیری شود. 

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه کشاورزی و حقابه‌های قم باید کار گروه تخصصی با حضور کارشناسان مختلف در زمینه آب و کشاورزی و دامداری تشکیل شده و مسائل و دغدغه‌های استان و کشاورزان پیگیری شود.

در این نشست تعیین تکلیف حقابه‌های استان از سد ساوه، نحوه و چگونگی تخصیص حقابه‌های شرب، کشاورزی و صنعت از سد ۱۵ خرداد و پیگیری به روز رسانی اختصاص برداشت آب از چاه‌های کشاورزی، و ضرورت تامین برق چاه‌های آب کشاورزی از مهمترین موضوعات بود که تشکل‌های کشاورزی استان قم مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.