مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید

فرماندار زرند گفت: فرمانداری در کنار ادارات متولی، بستر لازم برای رونق کسب و کارهای جدید و نوآورانه برای نسل جدید را فراهم می آورد.

 نمایندگان سازمان های مردم نهاد شهرستان زرند به اتفاق رییس اداره بهزیستی و ورزش و جوانان و هلال احمر با فرماندار زرند دیدار کردند.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار شهرستان زرند در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید، گفت: نگاه سمن ها باید نگاه رشد، تعالی، تثبیت و تکثیر باشد و پس از یک سال از فعالیت در میان جامعه، افراد زیادی را مانند خود تکثیر داده و فعال کنند و راه را برای حضور جوانان دیگر و نقش آفرینی آن ها هموار کنند.

وی همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری سال افزود: اگر مردم در تولید مشارکت داشته باشند، می توانند برای اقتصاد خانواده و شهرستان، مفید باشند.

فرماندار زرند تصریح کرد: ما شاهد خلاقیت نوجوانان و جوانان زرندی در عرصه های تولیدی در بخش کشاورزی، دامپروری و صنعت هستیم و سازمان های مردم نهاد باید با شناسایی و حمایت خود، زمینه حضور این قشر خلاق را در فعالیت های تولیدی و اقتصادی شهر فراهم آورند و فرمانداری در کنار ادارات متولی، بستر لازم برای رونق کسب و کارهای جدید و نوآورانه برای این قشر را فراهم می آورد. 

 حسن زاده، نماینده تشکل های مردم نهاد شهرستان زرند با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، ظرفیت های موجود و برنامه های پیش رو گفت: خوشبختانه رویکرد مدیریت شهری به ویژه فرماندار شهرستان، حمایت از جوانان و تشکل هایی مردم نهاد است و این تشکل ها و سمن ها با توانمندی که دارند می‌توانند کمک حال سیستم های اجرایی شهرستان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار