مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاه هوایی «عوبدا» در اراضی اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه هوایی «عوبدا» در جنوب اراضی اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

به گزارش المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: مجاهدان ما سه‌شنبه شب پایگاه هوایی عوفدا رژیم صهیونیستی واقع در جنوب فلسطین اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین اعلام کرد که پایگاه نظامی سپیر متعلق به نظامیان رژیم اشغالگر را در فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از مقاومت فلسطین و محکوم کردن حمایت همه جانبه آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بار‌ها پایگاه‌های ارتش آمریکا در عراق و سوریه و همچنین اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
احسنت خدا قوت به مقاومت عراق وحزب الله لبنان ومقاومت یمن حال که جهان این شیطان صفت را محکوم کرده ودیگر دلارهایش کاربرد ندارد تمامی شهرها وپایگاههای نظامی وانتظامی ومخصوصا فرودگاهها ی آن را بزنید چون در فلسطین اشغالی آنهایی که مخالف جنگ وخونریزی بودند فرار کردند دیگر مسافر عادی ومردم عادی وجودنداردپس تمامی فرودگاههای آنرا بکوبید وحتی فرودگاههایی که جنگنده هادر اطرف از آن به پرواز در می آیند بکوبید چون اگر نتان یاهو جنگنده هایش برچیده شوند صهیونیسمها درهمان ساعت اولیه پا به فرار میگدارند این نامردهایی که بجای جنگیدن از ناتوانی فقط زن وکودک را با جنگنده های خاص وبمبهای خاص برای کودکان وزنان بی سلاح چون میخواهند نسل کُشی کنند لعنت خدا بر این شیطان صفتان صهیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۲:۴۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
طفلک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
جمع می‌کنه یه دفعه 5۰تایی میکشتتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
پس آتش بس چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
حال که تمام جهانیان به ذات پلید صهاینه پی برده اند و حتی انتخاب مقامات خود را بر این اساس پیگیری می کنند و از طرفی دیگر اعضای سازمان ملل حکم به توقف جنگ داده اما اسقاطیل حاضر به قبول این آتش بس نیست پس دست مقاومت برای حمله همه جانبه و نهایی به اشغالگران کاملا باز است حال یا باید اندکی بیشتر صبر کرد تا این تنفر جهانی به اوج برسد و یا چنان حمله نابودگری از سوی مقاومت باشد که فرصت مظلوم نمایی مجدد صهیون نباشد
آخرین اخبار